logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه:

پروژه استخر سلطانیه تا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود

پروژه-استخر-سلطانیه-تا-اوایل-سال-آینده-افتتاح-می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه گفت: با روند فعلی اقدامات انجام شده پروژه نیمه کاره استخر سلطانیه تا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مطالبه جوانان شهرستان سلطانیه در رابطه با استخر این شهرستان اظهار داشت: این پروژه جزو پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و اولویت‌دار استانی قرار گرفته و استانداری زنجان، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری شهرستان سلطانیه پیگیر اتمام این پروژه و افتتاح آن در دهه فجر و نهایتا تا اوایل سال آینده هستند.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پروژه استخر سلطانیه سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شده و از سال ۱۳۹۲ اعتبارات این پروژه تخصیص یافته که تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: این پروژه از شهریور سال ۱۴۰۱ به یک پیمانکار جدید واگذار شده که تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه بیان کرد:  از۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ۱۱ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ۹ میلیارد تومان از اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.  

وی در مورد آخرین وضعیت اعتبارات تخصیصی گفت: متاسفانه تاکنون اعتبارات ملی برای این پروژه تخصیص نیافته است.  

خسروی در ادامه با بیان اینکه پروژه نیمه کاره سالن ورزشی روستای ویر (بزرگترین روستای شهرستان) ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: برای اتمام این پروژه نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر