logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۴۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر:

پژوهشگران و فعالین حوزه پژوهش در ابهر تجلیل شدند

پژوهشگران-و-فعالین-حوزه-پژوهش-در-ابهر-تجلیل-شدند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت:‍ در هفته پژوهش و فناوری ۳۳ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر تجلیل شدند.

سیاوش طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به اهمیت پژوهش پرداخت و گفت: توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت همراه نخواهد بود، در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید، اگر پژوهشی نشود، دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی به استقرار ۸ هسته فناور در مرکز رشد در واحد اشاره کرد و گفت: امروز مطابق با سند تحول، ما باید در تحول زیست‌بوم منطقه تأثیرگذار باشیم و این کار با تلاش اعضای هیأت علمی در بخش‌های کشاورزی و صنعت در منطقه ما امکان‌پذیر است.

طاهری تصریح کرد: حضور بیش از ۱۳۰ عضو هیات علمی و ۲۰۰ دانشجوی دکتری مشغول به تحصیل در واحد ابهر سالانه یک مقاله علمی تولید کنند بیش از ۳۰۰ مقاله علمی و پژوهشی تولید خواهد شد و این ظرفیت بسیار مناسبی است که باید صورت پذیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به فعالیت‌های صورت گرفته در یک‌سال گذشته اشاره کرد و گفت: خروج سه مجله علمی از رکود و دریافت رتبه A و اخذ مجوز مجله گویش زبان‌شناسی، دریافت استاندارد ایزو ۱۷ هزار ۲۵ آزمایشگاه بافت‌شناسی، همکار استاندارد آزمایشگاه بتن و حضور موفق شرکت سانو در نمایشگاه فناوری و نوآوری در تهران از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در یکسال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر