logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۴۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

طوفان الاقصی نمونه بارز از شکست اسرائیل و حامیان آن در منطقه است

طوفان-الاقصی-نمونه-بارز-از-شکست-اسرائیل-و-حامیان-آن-در-منطقه-است
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اسرائیل سعی در مظلوم نمایی در حملات مکرر خود به غزه را داشت گفت: طوفان الاقصی نمونه بارز از شکست اسرائیل و حامیان آن در منطقه است.

سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مناطقی در غزه پررنگ و جدی است و این حملات غیر انسانی تبدیل به مسئله مهم اساسی در منطقه و  بین الملل شده است که باید به آن پرداخته شود گفت: سکوت در برابر  حملات غیر انسانی رژیم کودک کش اسرائیل جایز نیست و باید به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود:  در پی اقداماتی که ۷ اکتبر در قالب عملیات طوفان الاقصی حماس انجام گرفت و جوانان نیرومند جبهه مقاومت دست به یک اقدام تاریخی زدند که در نوع خود بی نظیر بود و طوفان الاقصی نمونه بارز از شکست اسرائیل  و حامیان آن در منطقه است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل تصمیم گرفت برای جبران شکست حاصل از نیروهای حماس به شکل وحشیانه‌ای  به غزه حمله نماید و نباید فراموش کرد که حملات رژیم صهیونیست به غزه  ابعاد مختلفی دارد که در طول دو ماه  اخیر موجب شهادت هزاران زن و کودک بی دفاع در غزه شده است.

حسینی ابراز کرد: نکته مهم اینکه شکست ترمیم ناپذیری که اسرائیل در جریان حمله  از نیروهای حماس متقبل شد  سیلی محکمی از جانب جوانان فلسطینی است و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری؛ هرگز ترمیم نخواهد یافت و این شکست هیمنه اسرائیل،  رژیم جعلی و کودک کش  را در هم کوبید‌.

وی گفت: پس از جریان طوفان الاقصی اسرائیل تبدیل به یک نقطه نا امن در دنیا شد در حالی که اسرائیل ادعا داشت نقطه امن دنیا را برای یهود ساخته است و این نژاد،  حق برخورداری از این نعمات را دارد.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: در جریان طوفان الاقصی اسرائیل تصمیم به جبران این شکست می‌گیرد که با حمله به مکان‌های غیر نظامی و کشتن افراد بی دفاع چهره سیاه خود را به جهان نشان داد و سعی در مظلوم نمایی داشت در حالی که تمام مردم جهان با برگزاری راهپیمایی در تمام نقاط حملات این رژیم کودک کش را محکوم کردند.

حسینی عنوان کرد: هدف اسرائیل از کشتن کودکان و زنان بی دفاع عقب نشینی نیروهای حماس بود رژیم کودک کش اسرائیل از این موضوع  غافل بود که جریانات برگرفته از حرکت‌های مردمی پیروز است و  هرگز طعم شکست را نخواهد چشید.

وی ابراز کرد: طوفان الاقصی نشان داد مردم غزه پشت نیروهای حماس ایستادند  و تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه به اسرائیل ثابت کنند که آن‌ها بر سر سرزمین مادری خود هیچ معامله‌ای انجام نمی‌دهند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: روزگاری اسرائیل به کمک حامیان خود قدرت نظامی خود را به رخ دنیا می‌کشید ولی امروزه با طوفان الاقی ثابت شد که یک حکومت پوچ و خالی بیش نیست و  نمی‌تواند یک قدرت نظامی برتر در دنیا باشدباید توجه داشت که بزرگترین امپراتوری رسانه در اختیار صهیونیست‌ها می‌باشد آنها سعی کردند با دروغ افکار عمومی را نسبت به اقدامات ناجوانمردانه خود نسبت به حملات مکرر مردم غزه موجه جلو دهند ولی باز هم موفق نشدند. 

حسینی تصریح کرد: طوفان الاقصی این یک پیروزی برای جبهه مقاومت یک شکست بزرگ برای اسرائیل است کاها شبهاتی در  زمینه ورزش درکشور خودمان ایران نیز پیش می‌آید که چرا نباید ورزشکاران ما در مقابل ورزشکاران صهیونیست قرار بگیرد که امروز فکر می‌کنم جواب این سوال کاملا مشخص و روشن است که ما به هیچ وجه با یک رژیم که باعث کشته بیش از ۷ هزار کودک بی دفاع و مظلوم در دوماه اخیر شده است حرفی برای گفتن نداریم.

وی اضافه کرد:  در ارتباط با بحث عملیات تروریستی اخیر که در جنوب شرقی کشور به وقوع پیوسته است باید در نظر داشت که اسرائیل در منطقه بارها و بارها با ناامن جلوه دادن کشور سعی در ایجاد نفاق و فرافکنی در جامعه را داشت و نیت آن باز کردن پای ایران به جنگ در منطقه بود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: ولی جمهوری اسلامی با راهنمایی‌های مدبرانه مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه این مسئله را مدیریت نمود  و مانع پیاده شدن افکار شوم دشمن در کشور شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر