logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

حضور استان زنجان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی

حضور-استان-زنجان-در-دومین-رویداد-بین‌المللی-نمایشگاهی-مدیریت-بحران-ایران-قوی
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از حضور پنج شرکت این استان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، خبر داد.

عباس بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، در تاریخ ۴ تا ۶ دی ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: استان زنجان با حضور پنج شرکت که محصولات آنان مرتبط با مدیریت بحران است در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: این نمایشگاه بین‌المللی که با حضور کشورهای خارجی و کلیه استان‌های کشور برگزار خواهد شد، مدیریت‌های بحران سراسر کشور؛ عملکرد خود را در این رویداد به دید مردم خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: شرکت‌های مرتبط نیز محصولات خود را اعم از دانش بنیان و غیر دانش‌بنیان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بابایی گفت: این پنج شرکت زنجانی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت شامل، شرکت کاردانان شایسته، شرکت سیمان زنجان، شرکت آبرسان نوید، شرکت عایق‌های الکتریکی پارس زنجان و شرکت سیلیس‌آرای خرمدره هستند.

وی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه نیز؛ گفت: فراهم کردن زیرساخت با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در ارتقای نظام مدیریت بحران کشور با مشارکت و همکاری تمامی سازمان‌ها و مدیریت بحران کشور است؛ که در آن دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل، مدیریت‌های بحران کشور، دانشگاه‌ها، موسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران علمی، فعالین حقوقی، صنفی حقیقی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور و منطقه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در خصوص مبنای انتخاب شرکت‌ها نیز، گفت: از تمام شرکت‌هایی که محصولات تولیدی آن‌ها مرتبط با مدیریت بحران است دعوت به عمل آمد و از این بین پنج شرکت‌ اعلام آمادگی نمود.

 *دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402*

وبسایت رسمی: https://idmevent.ir

تلفن دبیرخانه 02188816395

۴ الی۶ دیماه 1402

تهران. مصلای امام خمینی (ره)

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر