logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

الگوی سوم زن مسلمان باید تاریخ‌ساز باشد و از الگوی شرق و غرب پرهیز کند

الگوی-سوم-زن-مسلمان-باید-تاریخ‌ساز-باشد-و-از-الگوی-شرق-و-غرب-پرهیز-کند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: زن مسلمان ایرانی‌ می‌تواند الگوی سومی برای جهان باشد و این الگو به زنان دیگر کشورها عرضه شود و باید الگوی سومی را بتوانیم با نه‌گفتن به شرق و غرب به جهان عرضه کنیم‌.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت و ارتقاء جایگاه زنان در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها مطرح کردند که زن مسلمان ایرانی‌ می‌تواند الگوی سومی برای جهان باشد و این الگو به زنان دیگر کشورها عرضه شود و اینکه الگوی سومی را بتوانیم با نه‌گفتن به شرق و غرب به جهان عرضه کنیم زمانی امکان‌پذیر است که الگوهای زن معرفی، پاسداشت و شناخته شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اسلام می‌تواند الگوساز باشد چه برای مردان چه برای زنان و در واقع اسلام برای انسان الگوساز است و در تعریف اسلام انسان اعم از زن و مرد است.

مرادی بر ضرورت ارائه چهره واقعی زن در تاریخ بشریت و مبتنی بر مکتب اسلام اشاره کرد و گفت: «زن مسلمان، زنی است که خانه را نگه می‌دارد و از خانه مرد به معراج می‌رود و زن تأثیرگذاری زیادی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: الگوی سوم زن مسلمان باید تاریخ ساز باشد از الگوی شرق و غرب پرهیز کرده و علاوه بر این که نقش مادری و همسرداری را خوب ایفا می‌کند کنشگر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز باشد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر