logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

دشمنان از وحدت حوزه و دانشگاه در هراسند

دشمنان-از-وحدت-حوزه-و-دانشگاه-در-هراسند
امام جمعه ایجرود گفت: اتحاد و همدلی میان حوزویان و دانشگاهیان، مسئله بسیار مهمی است چرا که دشمنان از این وحدت می‌هراسند و این اتحاد قطعاً منشا خیرات و برکات خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایجرود، با ذکر روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه آن حضرت گفت: همه سوگواران فاطمی جهت حضور در برنامه‌ها حصور داشته باشند، عزاداران حضرت زهرا(س) باید با حضور گسترده و پُر رنگ خود در برنامه‌های سوگواری مساجد و هیئات مذهبی و مخصوصاً دسته عزایِ روز شهادت، ارادت خودشان را به اهل‌بیت عصمت و طهارت نشان دهند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ایجرود با اشاره به وتوی قطع‌نامه شورای امنیت توسط آمریکا گفت: آمریکای جنایت‌پیشه بیش از چهل مرتبه از حق وتوی خود به نفع رژیم اشغالگر قدس و اسرائیل غاصب استفاده کرده است و این دفعه نیز پیشنهاد آتش‌بس فوری از سوی دبیرکل سازمان ملل را در پی حملات وحشیانه و بی‌وقفه دولت جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به غزه وتو کرد. 

وی افزود: ناکارآمدی و بی‌مصرفی نهادهای بین‌المللی، چراغ سبز آمریکا برای جنایات بیشتر و نیز تشدید نفرت جهانیان از آمریکا و مستکبران، بخشی از پیام‌های این وتو هستند.

حجت‌الاسلام زرینه با تبریک روز حمل و نقل و رانندگان گفت: خدمات گسترده و زحمات شبانه‌روزی این قشر زحمت‌کش و تلاشگر بر کسی پوشیده نیست و بخش بزرگ و وسیعی از چرخه زندگی مردم توسط رانندگان عزیز و فعالان حوزه حمل و نقل مدیریت و تامین می‌گردد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: اتحاد و همدلی میان حوزویان و دانشگاهیان، مسئله بسیار مهمی است چرا که دشمنان از این وحدت می‌هراسند و این اتحاد قطعاً منشا خیرات و برکات خواهد بود.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا گفت: از شب یلدا که طولانی‌ترین شب سال است به‌منظور انجام صله رحم و دیدار با خویشان و نزدیکان بهره ببریم، به‌مناسبت فرا رسیدن این مناسبت، دستگیر ایتام و نیازمندان باشیم و شادی و نشاط به آنان هدیه دهیم و از این فرصت برای تقویت سبک زندگی اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر