logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۴۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حجم صادرات استان زنجان ۵۰۰ درصد رشد یافت+ عکس

حجم-صادرات-استان-زنجان-۵۰۰-درصد-رشد-یافت+-عکس
استاندار زنجان گفت: حجم صادرات این استان به روسیه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۵۰۰ درصد رشد داشته و به ۳۱ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به دنبال سیاست‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در راستای توسعه دیپلماسی استانی بین دو کشور، در تاریخ ۲۲ آذرماه در جریان نشست وبیناری بین «کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و « محسن افشارچی»، استاندار زنجان و دیگر مقامات استانی بسترهای توسعه همکاری تجاری بین استان زنجان و برخی از استان های روسیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

در ابتدای این نشست، سفیر ایران ضمن برشمردن موانع پنج گانه تجاری بین دو کشور بر اهتمام نمایندگی به منظور توسعه دیپلماسی استانی تاکید و در این راستا اعلام کرد که در یک سال گذشته ۸ هیئات استانی به مسکو و برخی دیگر از استان‌های روسیه سفر نمودند که نتایج و دست آوردهای سودمندی به همراه داشت و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان یک سفر هدفمند نیز برای زنجان برای روسیه در آینده نزدیک طراحی کرد.

افشارچی نیز در این نشست به ظرفیت‌های استان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، الکترونیک، صنایع دستی، مواد غذایی و ... اشاره و اعلام کرد که حجم صادرات این استان به روسیه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۵۰۰ درصد رشد داشته و به ۳۱ میلیون دلار رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر