logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مطرح کرد:

لزوم ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات در استان زنجان

لزوم-ایجاد-شرکت‌های-مدیریت-صادرات-در-استان-زنجان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پایین بودن تنوع محصولات صادراتی، کشورهای مقصد صادراتی و تعداد تجار و صادرکنندگان از استان از جمله مشکلات در بحث صادرات است که این امر با ایجاد شرکت‌های متنوع مدیریت صادرات در استان مرتفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید گلشنی‌منفرد امروز در چهارمین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان اظهار داشت: از جمله مشکلاتی که استان هم اکنون در امر صادرات با آن مواجه است پایین بودن تنوع محصولات صادراتی، کشورهای مقصد صادراتی و تعداد تجار و صادرکنندگان از استان است که این امر با ایجاد شرکت‌های متنوع مدیریت صادرات در استان مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرکت مدیریت صادرات یکی از کلیدی‌ترین نقش‌های فرایند صادراتی است که برای کمک به بنگاه‌های اقتصادی جهت ورود به بازار‌های جهانی و افزایش صادرات کالا یا خدمات ایفای نقش مهمی دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به ﺧﺪﻣﺎت ﻗﺎﺑﻞ اراﺋﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات اشاره کرد و یادآور شد: انجام ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮای ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺑﺎزار ﻫﺪف، ﺗﻌﯿﯿﻦ وﯾﮋگی‌های ﮐﻤﯽ و ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺎزار، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﻧﺘﺨﺎب ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺎﻫﺮ و ﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﻣﺬاﮐﺮه ﺑﺮای ﮐﺴﺐ ﻣﺠﻮزﻫﺎی ﻻزم از جمله خدمات قابل ارائه توسط این شرکت‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: اراﺋﻪ اﻟﺰاﻣﺎت و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد مارک‌ﮔﺬاری و ﺑﺴﺘﻪ‌ﺑﻨﺪی ﻣﺤﺼﻮل ﺻﺎدراﺗﯽ، اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﺮای ﻗﯿﻤﺖ‌ﮔﺬاری ﻣﺤﺼﻮﻻت و اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت اﻧﺒﺎرداری در ﺑﺎزار ﻫﺪف، ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﻣﻮر ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﭘﺮداخت‌ها و ﺗﻌﻬﺪات ﻃﺮﻓﯿﻦ از دیگر اقدامات این شرکت‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به مزایای شرکت‌های مدیریت صادرات یادآور شد: شرکت‌های مدیریت صادرات دارای مجوز معتبر از سازمان توسعه تجارت ایران، ۲۵ مازاد بر سقف اعلام شده از مشوق‌های صادراتی بهره‌مند می‌شوند.

گلشنی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای افزایش تنوع محصولات صادراتی در استان بدنبال جذب سرمایه گذاری با محوریت تولیدات صادرات محور هستیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر