logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۴۲۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پلمپ ۴ فروشگاه متخلف عرضه کننده سم در استان زنجان

پلمپ-۴-فروشگاه-متخلف-عرضه-کننده-سم-در-استان-زنجان
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۴ فروشگاه متخلف عرضه کننده سم در استان پلمپ شد، گفت: این فروشگاه‌ها تا زمانی که نواقصات رفع شود، پلمپ خواهند ماند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

مجید بلالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با افزایش آفات و بیماری‌ها کنترل نیز امری ضروری است، اظهار داشت: استان زنجان در زمینه مصرف سموم کشاورزی در حد نرمال است.

وی با بیان اینکه مصرف سموم در استان زنجان از میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: مصرف سموم در استان به میزان غیر عادی نیست و از ۰.۵ لیتر در هکتار کمتر است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: سالانه حدود ۳۲۰ تن انواع سموم کشاورزی در استان زنجان مورد مصرف قرار می‌گیرد.

وی اذعان کرد: البته بخشی از سموم در راستای مبارزه با آفت ملخ مراکشی در مراتع و کوهستان‌ها در شهرستان طارم استفاده می‌شود.

بلالی با اشاره به رصد و نظارت بر مراکز عرضه سموم کشاورزی در استان زنجان گفت: پایش مستمری در این خصوص در استان انجام می‌گیرد و محصولات غیر مجاز در صورت کشف امحا و مجوز عاملیت فروش متخلف نیز لغو می‌شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۴ فروشگاه متخلف عرضه کننده سموم پلمپ شد، خاطر‌نشان کرد: عاملیت تا زمانی که نواقصات رفع شود پلمپ خواهد ماند.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر