logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۴۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج):

اطاعت از خداوند بارزترین ویژگی شخصیت حضرت زهرا(س) است

اطاعت-از-خداوند-بارزترین-ویژگی-شخصیت-حضرت-زهرا(س)-است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) گفت: ایثار و گذشت از ویژگی‌های سبک زندگی فاطمی بوده و از نشانه‌های علاقه‌مندی به حضرت زهرا(س) اطاعت از ایشان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)، حجت‌الاسلام محبعلی احدی اظهار کرد: ایثار و گذشت از ویژگی‌های سبک زندگی فاطمی بوده و از نشانه‌های علاقه ‌مندی به حضرت زهرا(س) اطاعت از ایشان است.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد حضرت زهرا(س) گفت: تواضع حضرت زهرا(س) به حضرت علی و دفاع ایشان از ولایت حضرت علی(ع) از ویژگی های بارز این بانوی بزرگ اسلام است و ایشان در ابراز محبت به همسر خویش سنگ تمام گذاشت و در همه حال مطیع و گوش به فرمان ایشان بود.  

احدی تصریح کرد: دفاع فاطمه زهرا (س) از حریم ولایت از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های زندگی ایشان است و سرانجام آن حضرت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.  

این مقام مسئول افزود: عفاف به فاطمه افتخار می‌کند، نه اینکه افتخار فاطمه به این باشد که عفیف است. ولایتمداری به فاطمه افتخار می‌کند نه اینکه فاطمه به ولایتمداری افتخار کند. فاطمه زهرا عطای خدا به پیغمبر(ص) است و فاطمه(س) از ناحیه خدا به پیامبر(ص) بخشش داده شد. لذا پیغمبر(ص) مامور می‌شود که چهل شبانه روز از خدیجه(س) جدا شود و بعد از آن مدت با تشریفات به خانه خدیجه(س) مشرف شود، لذا خداوند فاطمه(س) را با آن تشریفات به پیامبر(ص) عطا کرد.  

وی اظهار داشت: فاطمه(س) دریای عمیق، محتوای واقعی و معنای واقعی نبوت است. خدای متعال به پیغمبر(ص) فرمود اگر تو نبودی جهان را خلق نمی کردم و اگر علی نبود تورا خلق نمی‌کردم و اگر زهرا(س) نبود تو و علی را خلق نمی کردم. فاطمه رابط بین پیغمبر(ص) و علی(ع) بود. عظمت خانم زهرا(س) در بیان معمولی ما نمی‌گنجد و فاطمه قلب پیغمبر(ص) است.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶انصارالمهدی(عج) در پایان خاطر نشان کرد: امروز ارزش‌های جامعه ما با حضرت فاطمه زهرا(س) است. زن، زندگی، آزادی را فاطمه(س) معنا کرد. زن یعنی کسی که در همه شئونات فردی و اجتماعی حضور پیدا کند، ولی آنقدر عفیف و پاکدامن باشد که کسی نتوانه به او ضربه‌ای بزند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر