logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

تجلیل از کودک بیمار نمازگزار ابهری

تجلیل-از-کودک-بیمار-نمازگزار-ابهری
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در شورای اقامه نماز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان از کودک نمازگزار ابهری تجلیل شد.

امیرعباس جراحی علمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  گفت: کودک بیمار نمازگزار با اهداء لوح و گل مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خردسال ابهری ( طاها بیاتی) که در زمان بستری در بیمارستان با وجود بیماری در محل نمازخانه بیمارستان شهید سلیمانی به اقامه نماز می‌پرداخت با اهداء گل و لوح تجلیل شد.

جراحی با تشکر از اولیا این کودک مومن گفت: تعلیم و آموزش نماز از جمله وظایفی است که بر ذمه والدین نهاده شده است و وظیفه‌ مهمی است که دنیا و آخرت فرزندان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: خانواده به عنوان پایگاه اصلی تربیت فرزندان و اعتلای جامعه، مقر اصلی آموزش فضائل و دوری از رذائل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای تربیت فرزندانی صالح، موظفیم نام و یاد خدا و روح معنویت را در محیط خانواده برپا داریم و برای تحقق این امر، چه ابزاری بهتر از نماز، آشنایی و علاقمند کردن فرزندان به نماز فریضه‌‌ای است که آینده‌ای مطلوب در خانواده‌ای صالح و سالم را برای فرزندان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر