logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود

-ترویج-فرهنگ-نماز-در-مدارس-جدی-گرفته-شود
استاندار زنجان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود گفت: دانش آموزان به سمت مداومت در نماز سوق داده شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد سی‌امین اجلاس سراسري نماز که با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: چگونگی برگزاری این اجلاس مسئله مهمی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سفر دوم آقای رئیس جمهور به استان زنجان سفر بسیار سنگینی است، در این سفر تصمیماتی گرفته می‌شود و بازدید‌هایی انجام خواهد شد و صرفا یک حضور و مهمانی در اجلاس نیست به همین دلیل باید تلاش شود تا این سفر و مراسم سی‌امین اجلاس سراسری نماز به بهترین نحو انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور یک هزار نفر مهمان در اجلاس سراسری نماز و همزمانی با سفر رئیس جمهور و مدیریت مسئله و تامین برخی زیرساخت‌ها سخت است گفت: البته ما تلاش می‌کنیم که تمام سعی را به کارگیریم و بدون مسئله بتوانیم هر دو برنامه را پوشش دهیم.

آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان نیز با تاکید بر انجام هر دو برنامه بدون هیچ کم و کاستی، گفت: باید آثار و برکات اجلاس بعد اتمام نیز در استان باقی بماند.

وی بیان کرد: تمام دغدغه ستاد مرکزی نیز برگزاری هر دو برنامه با نواقص کمتر با تاثیرگذاری بیشتر است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: ریزترین احتمالات نیز بیان شود چراکه در برنامه‌ریزی‌ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر