logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار جدید شهر صائین‌قلعه معرفی شد

محمدرضا-احمدپور-به-عنوان-شهردار-جدید-شهر-صائین‌قلعه-معرفی-شد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر صائین‌قلعه انجام و محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر صائین‌قلعه با حضور مسئولان شهرستان ابهر انجام و محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بهروز واعظی در سمت سرپرست شهرداری صائین‌قلعه مشغول به کار بوده و شهردار جدید تأییدیه‌های لازم را کسب و حکم آن توسط استاندار صادر شد و محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

خلجی تصریح کرد: احمدپور در واحد‌های مختلف شهرداری شهر جدید هشتگرد، وزارت کشور و استانداری تهران مشغول به کار بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با تذکر به اعضای شورای شهر ابهر، گفت: ادامه اختلافات فی‌مابین اعضا به صلاح توسعه شهری نیست و همه اعضاء شورای اسلامی باید به قانون تمکین کنند و قانون در بحث مدیریت شهری فصل‌الخطاب به همه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همان قانونی که شورا محترم اسلامی براساس آن انتخاب می‌شوند، در همان قانون احکام و تکالیف اعضاء شورای اسلامی مشخص است که باید با رعایت اصل وحدت و همچنین دوری از تصمیمات هیجانی ملزم به اجرای قانون باشند.

خلجی با تأکید بر اینکه شهرداری صائین‌قلعه و اعضای شورای این شهر باید برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت ارائه کنند، گفت: حفظ رضایت‌مندی مردم به عنوان اصلی‌ترین شاخص ارزیابی شهرداری است و اگر مردم به عنوان شهروندان و ولی‌نعمتان از عملکرد شهرداری راضی نباشند این ارگان قطعا دچار مشکل خواهد شد و باید روش فعالیت خود را اصلاح کند، بنابراین شهرداری و اعضاء شورا باید در جهت رضایتمندی شهروندان گام بردارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر