logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۳۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

تقسیط عوارض شهرداری شهرک پونک ابهر

تقسیط-عوارض-شهرداری-شهرک-پونک-ابهر-
شهردار ابهر گفت: با توجه به اینکه ۳۰ سال است که مالکین این شهرک در انتظار صدور پروانه هستند شهرداری نیز عوارض  شهرداری را ۵۰ درصد نقد و مابقی در ۳۰ قسط، تقسیط می‌کند.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: باتوجه به اینکه ۳۰ سال است که مالکین این شهرک درانتظار صدور پروانه هستتد شهرداری نیز عوارض شهرداری را  ۵۰ درصد نقد و مابقی در ۳۰ قسط ، تقسیط می‌کند تا مالکین دچار مشکل نشوند و بتوانند برای پروانه ساخت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که در شهرداری دنبال می‌شود این است که به شهروندان قول‌هایی بیهوده ندهیم و تمام تلاشمان بر این است که اگر قولی به مردم می‌دهیم حتماً عملیاتی شود.

عباس‌نیا با تأکید بر اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم کشور ما و بالطبع آن شهروندان ابهری به شمار می‌رود، گفت: در مقوله مسکن اگر شهرداری‌ها پای کار نیایند این موضوع راه به جایی نخواهد برد.

شهردار ابهر با توضیح اینکه شهرداری‌ها ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تولید مسکن دارند و خوشبختانه از این ظرفیت بهره‌گیری می‌شود، ادامه داد: وجود برخی از قوانین دست و پای شهرداری‌ها را در این زمینه بسته است.

این مسئول با اشاره به موضوع زیرسازی شهرک و با بیان اینکه این موضوع را شهرداری بر عهده گرفته است، متذکر شد: با توجه به پایان فصل کاری و سرما تمام تلاش شهرداری بر این خواهد بود که به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

وی با توضیح اینکه یکی از موضوعاتی که قبل از زیرسازی باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات اقدامات لازم را انجام دهند تا زیرسازی انجام شود و از دوباره کاری و اتلاف بیت‌المال جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر