logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر خبر داد:

توزیع ۱۰ میلیون نفت سفید در شهرستان ابهر

توزیع-۱۰-میلیون-نفت-سفید-در-شهرستان-ابهر
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۰ میلیون لیتر انواع موادسوختی توسط فروشندگی‌های مربوط توزیع شد.

عباس شاهسونی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در حوزه بازرگانی این اداره در راستای تأمین کالاهای اساسی با هدف حذف واسطه‌های اضافی و تأمین مایحتاج روستائیان جهت پیشگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار از ابتدای سال‌جاری مقدار ۱۵ تن روغن جامد و مایع، ۵۶ تن انواع برنج ایرانی، ۱۰۶ تن انواع برنج خارجی، ۱.۵ تن خرما، ۹۱ تن شکر، ۳۵ تن قند و در حدود ۲ تن رب گوجه‌فرنگی توسط تعاونی‌ها در بین اعضا و روستائیان توزیع شده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعاون روستایی در موضوع سوخت‌رسانی به اعضا و بخش کشاورزی در شهرستان سهم عمده و نقش بسزایی دارد که هدف از توزیع سوخت حمایت از کشاورزان و تأمین به موقع سوخت مورد نیاز روستاییان است. 

شاهسونی تصریح کرد: لذا این اداره در راستای رسالت خود و خدمت‌رسانی به روستائیان و کشاورزان منطقه مبادرت به بازسازی، تجهیز، ایمن‌سازی و استانداردسازی فروشندگی‌های مواد نفتی حوزه عمل کرده، به‌طوری که در حال حاضر دارای ۲۲ فروشندگی فعال بوده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: از ابتدای سالجاری بیش از ۱۰ میلیون لیتر انواع موادسوختی توسط فروشندگی‌های مربوط توزیع شد که از این میزان مقدار ۹ میلیون و ۸۶۰ هزار لیتر مربوط به نفت و گاز و مقدار ۳۰۸ هزار لیتر مربوط به نفت سفید است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر