logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر خبر داد:

اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان ابهری

اعطای-تسهیلات-اشتغال‌زایی-به-جوانان-ابهری
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: هدف از این تسهیلات را ایجاد و توسعه اشتغال جوانان است و وزیر ورزش و جوانان بر افزایش تسهیلات به عنوان یکی از اهداف سال‌های اخیر تأکید کرده بود.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بر اساس قرارداد منعقده فی مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال واجد شرایط شهرستان با اولویت طرح‌های دانش‌بنیان و ورزشی اعطا می‌شود و هر جا به جوانان اعتماد و خدمت کنیم ضرر نمی‌بینیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: متقاضیان فرم درخواست مندرج در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به آدرس zanjan.msy.gov.ir را تکمیل و به شماره 09036100256 در پیام‌‌رسان ایتا ارسال کنند.

مقدم تصریح کرد: مهلت ارسال تا پایان روز ۲۳ آذرماه است و تمدید نمی‌شود و با متقاضیانی که طرح آنها تأیید شده تماس گرفته خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: جوان متقاضی باید بومی شهرستان باشد که تشخیص این موضوع بر عهده کارگروه هماهنگی شهرستان است. همچنین علاوه یر این که تمام متقاضیان باید در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ باشند، جوان متقاضی باید عضو هسته کارآفرینی اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت شود. استفاده از وام‌های موضوع قرارداد صدرالاشاره نیز برای شاغلین در بخش‌های دولتی و نهادهای عمومی و افرادی که پیش از این وام اشتغال از سازمان حامی دریافت کرده و هنوز تسویه نکردند، امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر