logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۴۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیسی خرمدره خبر داد:

پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی خرمدره

پرداخت-بیش-از-7-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-مددجویان-بهزیستی-خرمدره
رئیس اداره بهزیسی خرمدره گفت: بهزیستی شهرستان خرم دره در سال جاری تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به مبلغ بیش از 7 میلیارد تومان به تعداد بیش از 70 نفر از جامعه هدف و افراد دارای معلولیت برای ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر ابوالفضل کرمی از پرداخت تسهیلات به بیش از 70 نفر ازمددجویان تحت پوشش خبرداد و گفت: تعداد ۸۵ نفر مددجوی تحت پوشش به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد بیش از 70 نفر موفق به دریافت تسهیلات گردیده اند.

بیشتر بخوانید

وی  ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت با عنوان باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر اظهارکرد: بهزیستی شهرستان خرم دره در سال جاری تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به مبلغ بیش از 7 میلیارد تومان به تعداد بیش از 70 نفر از جامعه هدف و افراد دارای معلولیت در رشته های خیاطی ، قالیبافی،خواروبارفروشی،دامداری، فروش لباس ، آرایشگری، نقاشی خودرو، جوشکاری، معرق کاری، گلیم بافی،فروش ظروف و لوازم چینی برای ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت کرده است.

رئیس اداره بهزیسی خرمدره افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف و افراد دارای معلولیت در راستای ایجاد اشتغال و با هدف خودکفایی خانواده های تحت پوشش انجام گرفته است.

کرمی یادآور شد: بهزیستی شهرستان خرم دره یک هزار و 297 فرد دارای معلولیت تحت پوشش دارد که از این تعداد 692 نفر از واجدین شرایط مستمری بگیربوده و مابقی از سایر خدمات سازمان بهره مند هستند.

وی گفت: ما تمام  تلاش خود را در راستای  خدمت به معلولین و مددجویان تحت پوشش و رفع مسائل و مشکلات آنها که  رسالت اصلی بهزیستی است ، با تمام توان انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر