logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۴۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی هیئات دختران بنت الهدی زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

دختران نوجوان زنجانی پای روضه‌های فاطمی

دختران-نوجوان-زنجانی-پای-روضه‌های-فاطمی
مدیر روابط عمومی هیئات دختران بنت الهدی زنجان با بیان اینکه فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) با بیان اینکه مراسم ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) توسط هیئات بنت الهدی در زنجان برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها برای دختران نوجوان 13 تا 18 ساله برگزار می‌شود.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با فرا رسیدن ایام فاطمه برنامه‌های مختلف توسط هیئات در استان زنجان در نظر گرفته می‌شود گفت: از جمله این برنامه‌ها هیئت دخترانه بنت الهدی است که در این ایام فعالیت‌های ویژه دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها شناخت نسل‌های جدید انقلاب با ائمه اطهار(ع) می‌باشد که این برنامه برای دختران نوجوان 13 تا 18 ساله در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی هیئات دختران بنت الهدی ابراز کرد: هیئات بنت الهدی روزهای 21 تا 23 آذرماه سال 1402 در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد که دختران 13 تا 18 سال در این برنامه حضور فعال خواهند داشت.

اسماعیلی تاکید کرد: سخنران این برنامه محمد جواد طهماسبی با مداحی مرتضی محمدی می‌باشد که این برنامه از ساعت 18 تا 20 درنظر گرفته شده است.

 وی گفت: فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) الگوی برتر برای تمام زنان و مردان عالم از ابتدا تا کنون و همیشه بوده و خواهند بود و امروز رمز موفقیت جهانیان در عمل به فرامین نورانی قرآن و اهلبیت و تاسی به سیره اهل البیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر