logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۴۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه اعظم برگزار می‌شود

مراسم-عزاداری-ایام-فاطمیه-در-حسینیه-اعظم-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به هفته دوم ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف عزاداری در نظر گرفته شده است گفت: مراسم هفته دوم ایام فاطمیه در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن دهه دوم ایام فاطمیه شهادت بانو فاطمه زهرا (س) ویژه  برنامه‌هایی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد گفت:این ویژه برنامه‌ها از شب شنبه ۱۸  تا دوشنبه ۲۰ آذرماه در نظر گرفت شده است که از ساعت ۲۱ در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: برنامه‌ها به مدت سه شب در حسینیه اعظم جهت شرکت بهره مندی  عموم مردم در عزاداری فاطمه زهرا (س) برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان عنوان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شب‌های شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ آذرماه است که با سخنرانی و عزاداری همراه خواهد بود که سخنران این برنامه سید حسین آقامیری و مداحین حاج اصغر گنج خانلو و مهدی رسولی است.
شهامی عنوان کرد: سخنران شب سوم ۲۰ آذرماه حجت الاسلام علی فرجی‌برحق است که با مداحی حاج  محمد عینی فر و کربلایی مهدی محرمی همراه خواهد بود.
وی افزود: ویژه برنامه شب سوم ایام فاطمیه با حضور هیئات محبین عقیله العرب تبریز برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر