logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۴۱۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

جغرافیای سیاسی غرب آسیا به دست جبهه مقاومت در حال تغییر است

جغرافیای-سیاسی-غرب-آسیا-به-دست-جبهه-مقاومت-در-حال-تغییر-است-
امام جمعه ایجرود گفت: جغرافیای سیاسی غرب آسیا به دست جبهه مقاومت در حال تغییر است و طوفان الاقصی، نقشه‌های آمریکا و اسرائیل را نقش بر آب کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ایجرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دستغیب گفت: بیستم آذر ماه؛ سالروز شهادت سومین شهید محراب، مرحوم آیت‌الله عبدالحسین دستغیب به دست منافقان کور دل است. این عالم ربانی اسوه‌ی تقوا، علم و عمل بود. عبادت و شب زنده‌داری، ساده‌زیستی، فروتنی، توکل به خدا، ولایت‌پذیری، ارشاد دیگران با رفتار و اخلاق کریمانه و خداپسندانه، خدمت‌گزار و کارگشا بودن، از سیره‌های اخلاقی ایشان بود.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام زرینه با اشاره به جان‌فشانی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان غیور و مجاهدان شجاع جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: در ۱۸ آذر سال ۱۳۷۰، عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی از سوی سازمان ملل معرفی شد. جنگی که فقط با عراق بعثی نبود، با کل دنیای کفر، ظالمان، مستکبران و مستبدان عالم بود.

امام جمعه ایجرود با اشاره به نقض حقوق بشر توسط مدعیان و حوادث تلخ قرآن‌سوزی در اروپا گفت: بالاخره پس از سال‌ها تلاش، جهاد و مقاومت دنیای اسلام و فشار افکار عمومی در دفاع از ساحت مقدس قرآن کریم، پارلمان کشور دانمارک، غیرقانونی بودن سوزاندن این کتاب آسمانی در اماکن عمومی را تصویب کرد. کشورها و دولت‌های مدعی حقوق بشر با نقض آشکار این موضوع و آواره کردن سایر ملت‌ها و سکوت در برابر ظلم و دخالت مستکبران، باید از شدت خجالت و شرم بمیرند اسمی از حقوق بشر به زبان نیاورند.

امام جمعه ایجرود با اشاره به خواری و ذلت دشمنان اسلام گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال محو نام فلسطین از روی نقشه بودند اما طوفان الاقصی، نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد تا آنجا که دور نیست همین رژیم جعلی و وحشی غاصب صهیونیستی، تن به اجرای طرح همه پرسی فلسطینیان بدهد و طبق آیه‌های قرآن، پیروزی نهایی از آن مسلمانان و مستضعفان عالم خواهد بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های تاثیرگذار جبهه مقاومت گفت: اکنون، جغرافیای سیاسی غرب آسیا در حال تغییر است، البته تغییر به دست مقاومت نه آمریکا و هم‌پیمانان آن! طرح‌های خاورمیانه جدید و معامله قرن به تاریخ پیوست و آمریکازدایی شدت بسیار زیادی گرفته است.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: سفر آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئات همراه به کشور روسیه و دیدارها و برنامه‌های مختلف این سفر، دارای آثار و برکات زیادی در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی است.

وی با اشاره به گفتگوهای مهم بین روسای جمهور ایران و روسیه گفت: پوتین در این دیدار، بهترین آرزوها و سلام‌ها را از طریق آیت‌الله رئیسی به مقام معظم رهبری رساند، این نشان از عظمت، بزرگی و جایگاه رفیع رهبر فرزانه ایران در بین رهبران دنیا است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر