logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره:

دانش‌آموزان برای کسب موفقیت، برنامه محور باشند+عکس

دانش‌آموزان-برای-کسب-موفقیت،-برنامه-محور-باشند+عکس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره با بیان اینکه دانش‌آموزان برای کسب موفقیت، برنامه محور باشند، گفت: دانش‌آموزان با حفظ آرامش و با برنامه‌ریزی درست مطالعه کنند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل یوسفعلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در مراسم تجلیل از رتبه برتر‌های دبیرستان فرزانگان منطقه خرمدره گفت: دانش‌آموزان آرامش خود را حفظ کنند و با برنامه‌ریزی درست برای مطالعه نتیجه خوبی بگیرند.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه خطاب به پدر و مادرها افزود: در منزل آرامش برای دانش آموزان مهیا شود تا بدون استرس بتوانند کارنامه خوبی داشته باشند و نتیجه مد نظر را به دست آورند تا شاهد موفقیت بیشتر نسبت به سال تحصیلی گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه موفقیت دانش آموزان به عوامل متعدد بستگی دارد، گفت: یکی از این عوامل داشتن برنامه مناسب است و دانش‌آموزان باید بصورت برنامه محور به جلو حرکت کنند.

یوسفعلی ادامه داد: دیگر زمینه رسیدن به موفقیت داشتن دبیران خوب است، دبیرانی که در دبیرستان‌های شهرستان در حال خدمت هستند در کنار کار معلمی همچون پدران و مادرانی مهربان با دلسوزی تمام تلاش می‌کنند تا دانش‌آموز در کنار هدایت درسی به هدایت انگیزشی و رفتاری هم برسد.

در ادامه هستی بابایی بعنوان یکی از دانش آموزان موفق در کنکور به بیان تجربه خود از کنکور پرداخت و گفت: حس موفقیت بعد از قبولی در کنکور که یک موفقیت است؛ برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. فرد می‌تواند خوشحال باشد و یا ممکن است فکر کند اگر تلاش بیشتری می‌کرد اتفاق بهتری برایش رقم می‌خورد. در کل نتیجه زحمات خود را به ویژه در لبخند رضایت پدر، مادر و معلمان می توان دید.

مدیر آموزشگاه فرزانگان شهرستان خرم‌دره نیز موفقیت بزرگ دانش‌آموزان این مدرسه را ستودنی عنوان کرد و گفت: به خاطر اتفاق مورد نظر و کسب این موفقیت توسط دانش‌آموزان سال گذشته بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

وی موفقیت دانش آموزان را مرهون تلاش و برنامه‌ریزی درست دانش آموزان اعلام کرد و گفت: همراهی اولیا و دبیران آموزشگاه در کسب این نتایج درخشان بسیار موثر بوده و امیدواریم که سال‌های بعد هم این موفقیت تکرار شود.

تهیه و تنظیم خبر: محمد حسین داداشی و سلوانا داداشی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر