logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۴۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاونت بسبج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اسلام خواهی یکی از شاخصه‌های اصلی دولت‌های استکبار ستیز است

اسلام-خواهی-یکی-از-شاخصه‌های-اصلی-دولت‌های-استکبار-ستیز-است
معاونت بسبج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه آرمان خواهی نقش دانشجو نیز یکی از انتظارات مقام معظم رهبری است و باید به آن پرداخته شود گفت: اسلام خواهی یکی از شاخصه‌های اصلی دولت‌های استکبار ستیز است.

زهرا قره باغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دولت استکبارستیز دولتی که در تمام امور انسان‌ها دخالت دارد و دخالت در تمام امور را برای خود آزاد می‌داند گفت: نقطه مقابل دولت مستکبر دولت استکبار ستیز است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری؛ ملت ما زیر بار حرف زور،  ناحق، زیر بار مداخله جویی و قدرت استکبارگر نمی‌رود.

معاونت بسیج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان عنوان کرد: کشورهای مستکبر دخالت در امور جوامع مختلف را مسلط بوده و برای از هم پاشیدن اتحاد و ایجاد نفاق در جامعه تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برد.

قره باغی ابراز کرد: ملت ما از همان ابتدای انقلاب بر هیچ کشوری اجازه دخالت در امور را نداده است و به عنوان یک کشور مسلط در منطقه معرفی می‌شود.

وی گفت: اسلام خواهی یکی از شاخصه‌های اصلی دولت‌های استکبار ستیز است که برای حفظ استقلال کشور مردم باید روحیه استکبتارستیز داشته باشند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف موفق باشند.

معاونت بسیج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان افزود: به عنوان یک دانشجو باید گفت که فرد دانشجو یکی از مهمترین و تاثیرگزارترین افرادی است که می‌تواند روحیه مطالبه‌گری و استکبار ستیزی داشته باشد تا خواسته‌های مردم در قالب مطالبه گری در این عرصه محقق شود.

قره باغی ابراز کرد: یک دانشجو باید دارای روحیه آرمان خواهی و مطالبه گری باشد و آن را در خود پرورش داده و بتواند در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: آرمان خواهی نقش دانشجو نیز یکی از انتظارات مقام معظم رهبری است و باید به آن پرداخته شود.

معاونت بسیج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان گفت: درباره مطالبه گری و عدالت خواهی قشر دانشجو باید در نظر داشت که یک دانشجو باید سماجت لازم را داشته باشد تا بتواند در عرصه مطالبه‌گری حضور فعال به هم رساند.

قره باغی ابراز کرد: عزت، افتخار و اقتدار زمانی در یک دانشجو محقق می‌شود که باسماجت در این عرصه وارد شده و تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد.

وی گفت: مطالبه‌گری قشر دانشجو باید دور از فضای تنش باشد  و استکبار ستیزی از روحیات اصلی یک دانشجو محسوب می‌شود.

معاونت بسیج پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد زنجان تاکید کرد: استکبارستیزی پس از انقلاب اسلامی به یک کلان گفتمان تبدیل شد و گفتمان‌های دیگری در ذیل آن شکل گرفت به طور مثال دست‌یابی به انرژی هسته‌ای یکی از مواردی بود که در پی آرمان استکبارستیزی شکل گرفت.

قره داغی ابراز کرد: اساس حرکت انقلاب اسلامی یک حرکت ضداستعماری و ضداستکباری بوده است و این موضوع برگرفته از آموزه‌های اولیای دین است به‌طوری‌که امام خمینی(ره) به عنوان پیرو راستین مکتب حسینی، مقابله با طاغوت و استکبار را آغاز کرد و با همراهی مردم آن را به پیروزی رساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر