logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۲۶۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر خبر داد:

اخذ رتبه A توسط سه نشریه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

اخذ-رتبه-A-توسط-سه-نشریه-علمی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-ابهر
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: در ارزیابی کمیسیون سالانه ارزشیابی دانشگاه آزاد اسلامی، سه نشریه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر به رتبه A ارتقاء یافت.

سیاوش طاهری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مجله پیام باستان شناس، فصلنامه پژوهش‌های کاربردی در علوم رفتاری و فصلنامه مطالعات کمی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در یازدهمین کمیسیون ارزشیابی سالانه مجلات دانشگاه آزاد اسلامی که شهریور ماه ۱۴۰۲ تشکیل شد مورد ارزیابی قرار گرفتند و به رتبه A ارتقاء یافتند. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ارزیابی کمیسیون ارزشیابی مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : مجله علمی پیام باستان شناس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در سال ۱۳۸۳ مجوز فعالیت دریافت کرده و تا به امروز نیز ۲۸ نوبت به چاپ رسیده است و امروز این نشریه علمی با مدیر مسئولی فرزاد مافی و سردبیری سید رسول موسوی انتشار پیدا می‌کند که در این ارزیابی از رتبه C با امتیاز ۲۸ به رتبه A با امتیاز ۸۳ ارتقاء پیدا کرده است. 

طاهری ارتقاء رتبه مجلات علمی واحد ابهر را یک رویداد مهم علمی دانست و گفت: نشریه علمی پژوهش‌های کاربردی درعلوم رفتاری از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز ۵۵ نوبت به چاپ رسیده که دراین ارزیابی از رتبه C با امتیاز ۵۸ به رتبه A با امتیاز ۸۳ ارتقاء پیدا کرده است که این نشریه علمی با مدیر مسئولی محمد قمری و سردبیری مجتبی امیری‌مجد و با مدیریت داخلی جعفر پویامنش فعالیت دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: نشریه علمی مطالعات کمی در مدیریت نیز در این ارزیابی ا زرتبه B با امتیاز ۷۲ به رتبه A با امتیاز ۸۳ ارتقاء پیدا کرد و از سال ۱۴۸۹ شروع به فعالیت کرده و ۵۲ نوبت نیز چاپ شده و در حال حاضر نیز با مدیرمسئولی بابک حاجی‌کریمی، سردبیری سیدمحمدعلی خاتمی‌فیروز آبادی، مدیریت داخلی فرید عسگری و مدیریت اجرائی پروانه نصیری در حال نشر است. 

این مسئول در پایان از تلاش‌های مدیران مسئول، سردبیران و همه دست اندرکاران این نشریه‌ها ، معاون علمی و همچنین از تلاش‌های شبنم حیدری مدیر پژوهش و فریده بابایی مسئول نشریات واحد و همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر