logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۴۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

افزایش ۱۰۶ درصدی قبولی در کنکور توسط دانش آموزان مددجوی زنجانی

افزایش-۱۰۶-درصدی-قبولی-در-کنکور-توسط-دانش-آموزان-مددجوی-زنجانی-
سرمایه گذاری در بحث تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نخبه با عنایت و مشارکت خیرین رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی در دیدار دانشجویان تحت حمایت این نهاد با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی را در کنار مباحث معیشتی در اولویت خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در میان دانش آموزان ما در استان افراد مستعد و سرآمد زیادی در حوزه های مختلف وجود دارند که در تلاش هستیم آنها را توانمند سازیم، گفت: امسال در بعضی از رشته‌ها ما رتبه های خوبی کسب کردیم که این مساله نشان می دهد دانش آموزان ما اگر همت و تلاش کنند می توانند در کشور سرآمد بوده و الگویی برای سایر دانش آموزان باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بحث تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نخبه با عنایت و مشارکت خیرین رخ داده است، اضافه کرد: همین حضور خیرین موجب شد که امسال هیچ دانش آموز عزیز تحت حمایتی بدون بسته تحصیلی نباشد.

صالحی در ادامه گزارشی از بخش دانشجویی و حمایت های انجام شده در این بخش ارائه کرد و گفت: امسال ۱۰۸ نفر از دانش آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد در رشته های برتر کنکور قبول شدند.

مدیرکل کمیته مداد استان زنجان با اشاره به افزایش ۱۰۶ درصدی قبولی در کنکور توسط دانش آموزان تحت حمایت این نهاد گفت: ۴ نفر از این افراد در رشته های پزشکی قبول شده اند.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی نیازمندان است و این نهاد تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و... نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شد، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان د رحوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار امداد استان قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر