logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۴۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان مطرح کرد:

دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری زنجان زیر ذره‌بین نظارت

دفاتر-خدمات-مسافرتی-و-گردشگری-زنجان-زیر-ذره‌بین-نظارت
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از ابتدای آذرماه آغاز شده و ادامه‌دار است.

داود آبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه برگزاری تورهای گردشگری با موضوعات و جنبه‌ها مختلف كمک قابل توجهی به رونق بخش صنعت گردشگری می‌کند، گفت: با توجه به ظرفيت بالای گردشگری در استان زنجان، فرصت مناسبی برای معرفی مناطق كمتر شناخته شده استان فراهم است.

بیشتر بخوانید

وی با تاكيد بر اینکه دفاتر گردشگری، آموزش به راهنمايان گردشگر راهكاری مناسب در توسعه صنعت گردشگری داخلی است، افزود: به‌منظور پایش خدمات مسافرتی و بسته‌های سفر در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از ابتدای آذرماه آغاز شده است. 

معاون گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی تمامی دفاتر و شرکت‌های فعال در سطح استان، بازرسی و اقدامات لازم در خصوص این دفاتر و شرکت‌ها انجام خواهد شد، گفت: رعایت مفاد آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای همه دفاتر دارای مجوز بند ب الزامی است و در صورت‌عدم رعایت طبق قانون برخورد لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مسافران و گردشگران بايد قبل از هرگونه اقدام برای مسافرت نسبت به اعتبار مجوز دفتر و وجود راهنمای دارای كارت معتبر اطمينان حاصل کنند.

آبیان با بیان اینکه تمام تورهای داخلی و خارجی فقط توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز معتبر از سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری قابل اجرا است، اذعان کرد: برگزاری تور توسط افراد فاقد مجوز با پيگيری قانونی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر