logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی تولید لوله‌های فولادی

سرمایه‌گذاری-۵۰-هزار-میلیارد-ریالی-تولید-لوله‌های-فولادی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان؛ مجید گلشنی‌ منفرد اظهار داشت: این مجموعه تولیدی در یک محدوده ۲۰ هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق‌های فولادی لوله‌های بدون درز است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم سه هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله‌های بدون درز فودلای در کشور است.

وی اذعان کرد: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان طی نیمه نخست امسال به ۵۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته ۳۷۸ درصد رشد دارد.

گلشنی منفرد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری ۱۳۵ هزار میلیارد ریال جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان هدفگذاری شده که برای تحقق آن از روش‌های میان مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بهره می‌گیریم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر