logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۳۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر:

واحدهای صنعتی ابهر ملزم به ایجاد واحد ایمنی و بهداشت شدند

واحدهای-صنعتی-ابهر-ملزم-به-ایجاد-واحد-ایمنی-و-بهداشت-شدند
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: واحدهای متوسط و بزرگ که دارای ۵۰ نفر پرسنل به بالا هستند ملزم به ایحاد واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست( HSE ) شدند.

سیدرضا مدنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با پیگیری‌ صورت گرفته توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر واحدهای متوسط و بزرگ که دارای ۵۰ نفر پرسنل به بالا هستند ملزم به ایحاد واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست( HSE ) شدند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: مطابق تبصره ۱ ماده ۱۶ قانون هوای پاک مصوب سال ۱۳۹۶، کلیه واحدهای بزرگ و متوسط برای انجام امور مربوط به نمونه‌برداری، اندازه گیری، پایش و کنترل مستمر آلودگی هوا مکلفند به ایجاد واحد سلامت، بهداشت و محیط زیست اقدام کنند.  

مدنی تصریح کرد: مطابق پایش‌ها و نظارت‌های صورت گرفته توسط کارشناسان محیط زیست اکثر واحدهای بزرگ و متوسط شهرستان ابهر، واحد HSE فعال در مجموعه خود دارند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: هدف ایجاد واحدهای HSE در واحدهای بزرگ و متوسط برای شناسایی و کاهش شدت خطرات در محیط کار بوده و مسئول ایمنی، بهداشت و محیط زیست هر واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی به حل مسائل ایمنی در محیط کار، رفاه و سلامت کارکنان و حفظ محیط زیست به عنوان بازوی توانمند و تأثیرگذار خواهد بود که در راستای تحقق حقوق عامه توسط قانون‌گذار در قانون هوای پاک پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر