logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۳۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

اراده‌ای برای اصلاح جاده ابهر_قیدار از سوی مسئولان وجود ندارد

اراده‌ای-برای-اصلاح-جاده-ابهر-قیدار-از-سوی-مسئولان-وجود-ندارد
امام جمعه ابهر گفت: چند نفر دیگر باید قربانی جاده ابهر_قیدار شوند تا یک مسئول حرکتی کند، باعث تأسف است که اراده‌ای برای اصلاح این جاده وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا با تسلیت فوت دو تن از افسران پلیس در حادثه تصادف جاده ابهر_ قیدار، گفت: باعث تأسف است که اراده‌ای برای اصلاح این جاده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه تحولات عظیم جاده‌ای کشورمان یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در بحث جاده‌سازی در کشورمان معجزه شده اما استان زنجان در بحث جاده‌سازی بسیار ضعیف است.

حجت‌الاسلام مرادپور با تأکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز باید اصلاح شود، افزود: چند نفر دیگر باید قربانی این جاده شوند تا یک مسئول حرکتی کند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه ناهماهنگی‌هایی در مورد این اصلاح جاده وجود دارد، خاطرنشان کرد: دلیل این ناهماهنگی و این‌گونه بی توجهی باید ریشه‌یابی شود. 

این مسئول با بیان که این راه به یک کشتارگاه تبدیل شده است، گفت: با احتیاط می‌توان از وقوع برخی از حوادث پیشگیری کرد هر چند که اصل مسئله این است که اشکالات این جاده باید اصلاح شود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه مسئولی که فکر می‌کند این جاده مسیر تردد دو شهرستان است باید این فکر را از ذهن خود بیرون کند، تصریح کرد: در حال حاضر از سایر استان‌ها مانند همدان و کردستان نیز تردد در این جاده‌ها انجام می‌شود که باید این موضوع مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر