logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۳۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نماینده تراز انقلاب نباید مرعوب جریان‌ها شود

نماینده-تراز-انقلاب-نباید-مرعوب-جریان‌ها-شود-
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب باید فرد صالحی باشد و مرعوب جریان‌ها نشود، گفت: باید منافع ملی را به منافع حزبی و فردی ترجیح دهد و به آنچه که در آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب بوده عمل کند.

ولی‌الله رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: آیت‌الله مدرس به معنای واقعی نماد نمایندگی مجلس و مردم هستند. ایشان از قانون، مردم و محروم دفاع کردند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نام ایشان در تاریخ ماندگار شد، افزود: ایشان در زمان خود به معنای واقعی به وظیفه ذاتی نمایندگی خود عمل کرده است، تحت تاثیر جو و جریان‌ها قرار نگرفته است، در مقابل زورگویان ایستاده، عدالت را رعایت کرده و آنچه که برای اسلام و دین بوده اصرار کرده و نام ایشان جاودان شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: آیت‌الله مدرس نماد نماینده اصلح، نماد تقوا، نماد یک نماینده خوب است و سالروز شهادت ایشان به روز مجلس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه قانون مداری و عدالت‌محوری شهید آیت‌الله مدرس باید به عنواک الگو برای نمایندگان قرار گیرد، گفت: ایشان طرفدار محروم بودند، به روز بوده و بصیریت داشتند؛ شاید در زمان ایشان عده‌ای همتراز ایشان بودند اما بصیریت شهید را نداشتند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در پاسخ به سوالی در ارتباط با نماینده تراز انقلاب، گفت: نماینده تراز انقلاب باید فرد صالحی باشد و مرعوب جریان‌ها نشود، در مجلس درون باندبازی‌ها قرار نگیرد و منافع ملی را به منافع حزبی و فردی ترجیح دهد، از اسلام و قرآن دفاع کند، به مسائل معیشتی مردم حساس باشد، دغدغه فرهنگی داشته باشد و به آنچه که در آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب بوده عمل کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر