logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

از فضای انتخابات استان زنجان چه خبر؟!

از-فضای-انتخابات-استان-زنجان-چه-خبر؟!
از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان زنجان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است و گاها برخی کاندیدها برای اینکه بیشتر مطرح شوند خود را به حاشیه می‌کشند!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است که برخی از موضوعات مطرح‌شده همراه با منبع منتشر دهنده بدون هیچ دخل و تصرفی به صورت تیتر وار از منظر مخاطبان محترم موج‌رسا می‌گذرد و در خصوص ادعاهای مطرح شده نیز این خبرگزاری هیچ مسئولیتی ندارد.

بیشتر بخوانید

پیج مجید شجاعی:

*آقای شجاعی چرا می‌ترسید؟ چرا طلبکار هستید؟ شما بدهکارید...

جناب شجاعی ابتدا می‌گویید افزایش سن بازنشستگی درخواست و فشار دولت بوده و بعد سریع تغییر موضع می‌دهید و می‌گویید نه موضوع به دولت‌های قبل باز

می‌گردد!

اولا دولت فشار آورد برای افزایش سن بازنشستگی شما چرا تصویب کردید؟

ثانیا؛ اگر مقصر دولت‌های قبل هستند چرا در این 4 سال از طریق مجلس اقدام نکردید؟ طلبکار نباشید شما بدهکارید چون شما 4 سال مسئول هستید...

اولین خبر:

*مصطفی طاهری، نماینده زنجان و طارم در مجلس فعلی ۴ سال پیش در زمان ایام تبلیغات انتخابات در بین مردم شهرستان طارم در شهر آب بر وعده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را داده بود، سه سال پیش هم در بین مردم شهر آب بر در سالن اجتماعات پیامبر اعظم آموزش و پرورش شهرستان طارم اعلام کرد پروژه جاده شفت-طارم-زنجان محور آب بر به ملاسرا برایم مهم است!

سئوال اینجاست که چرا این پروژه حیاتی و ضروری حمل و نقل مهم و ملی با دارا بودن ردیف اعتبار ملی، از طرف مسئولین شهرستان طارم و استان زنجان پیگیری نمی‌شود؟

بی‌توجهی به توسعه و آبادانی مرکز شهرستان طارم شهر آب بر تا کی آقای نماینده الوعده وفا؟

عصر زنجان:

*عزیزانی که به آقای دکتر طاهری دسترسی دارن لطفا خدمت ایشون عرض کنن که دیگه کارد به استخوان کادر سلامت رسیده، این روزها کارکنان نظام سلامت با حقوق‌های زیر ۱۲ میلیون تومان دارن از خود گذشتگی می‌کنند ولی قریب به اتفاق همکاران پرستار به فکر مهاجرت به کشورهای دیگر هستند، عزیزان لطفا به این نکته توجه فرماییند که دقیقا ۵ سال بعد دیگه پرستار و مامایی وجود نخواهد داشت  که بتوانیم موقع مراجعه به مراکز درمانی از خدمات ایشان بهره‌مند بشویم ، امسال کمبود معلم همه را آزار می‌دهد پس لطفا با کادر بهداشت و درمان نیز همان کاری را نکنید که یه روز افسوس بخوریم که چرا دغدغه‌های کادر سلامت را نشنیدیم!

صدای زنجان:

*دروغی که عیان شد!

شجاعی نماینده ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس با توجه به حجم بالای انتقادات نسبت به تصویب قانون افزایش سن بازنشستگی با توییتی اعلام کرد با تصویب این قانون مخالفت کرده است، توئیتی که جنجالی شد و موجب شد جمعی از منتقدین عملکرد این نماینده را در روز رای گیری طرح رصد و با انتشار تصاویر مربوط به لیست حضور و غیاب، عدم حضور این نماینده در روز رای‌گیری قانون سن بازنشستگی را منتشر کردند، و اعلام کردند مطالب وی در مورد مخالفت با قانون افزایش سن بازنشستگان بیشتر یک شوی انتخاباتی بوده و شجاعی در جلسه حضورنداشته است!؟

انتشار این ویدیو و انتقادات گسترده  موجب شد این نماینده با توییت دیگری علت عدم حضور در مجلس را بیماری خود اعلام کرده و تاکید کرده اگر در مجلس حضور داشت حتماً به عدم تصویب قانون افزایش سن بازنشستگی رای می‌داد!؟

آخرین خبر زنجان:

*نمايندگان زنجان بودجه سال آینده کشور را می‌نویسند

کانال رحمت‌اله بیگدلی:

*تخلف محرز حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانيه 

طبق بنده ۱۰ ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدای مجلس باید کارت یا گواهی پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم داشته باشد، اما نامبرده بدون داشتن این شرط یک‌دوره نماینده و اکنون کاندیدا شده است!

به‌این می‌گویند استاندارد دوگانه در تأیید و رد صلاحیت!

انتخابات ابهر خرمدره سلطانیه:

کار انقلابی بسیار ساده است.

شعارتو بده و برو. 

دیگه چی میشه بعدش مهم نیست.

نمونه بازار سهام مملکت که قرار بود سه روزه ردیف بشه.

موج رسا:

سخنگوی شورای نگهبان: شفافیت منابع مالی برای داوطلبان مجلس برای اولین‌بار در این دوره اجرایی می‌شود.

 یکی از مولفه‌های اصلی تایید صلاحیت هم سلامت اقتصادی داوطلبان هست اینکه برای مثال جز بدهکاران کلان بانکی نباشند.

 مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر