logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۳۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان مطرح کرد:

تشکیل هیئات بررسی تبلیغات انتخابات در استان زنجان

تشکیل-هیئات-بررسی-تبلیغات-انتخابات-در-استان-زنجان
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از تشکیل هیئات استانی بررسی تبلیغات در استان زنجان خبر داد و گفت: شهرداری در ایجاد بستر عادلانه برای ارائه آثار و الصاق اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر نقش موثری دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نشست مشترک رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر زنجان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به بررسی نحوه فضا سازی شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: شهرداری در ایجاد بستر عادلانه برای ارائه آثار و الصاق اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر نقش موثری دارد.

 رفیعی به ماده 81 قانون انتخابات مجلس در خصوص تبلیغات عادلانه اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیئات استانی بررسی تبلیغات در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر