logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

توطئه و فریب دو رکن اساسی رشد امپراطوری‌های دروغین است

توطئه-و-فریب-دو-رکن-اساسی-رشد-امپراطوری‌های-دروغین-است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه دشمنان در زمینه‌های مختلف سعی در ایجاد هرج و مرج در جامعه را داشتند گفت: توطئه و فریب دو رکن اساسی رشد امپراطوری‌های دروغین است.

حجت الاسلام حسین اکبری درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به  فتنه سال 1401 که با شعار زن، زندگی و آزادی مطرح شد گقت: این توطئه طراحی شده و از جانب امپراطوری‌های دروغین بود که  در قالب یک جنگ ترکیبی و روایت‌ها طراحی شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هدف دشمن از این توطئه براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و دشمن تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برد تا با فعالیت در این عرصه به نیات و اهداف شوم خود رسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم عنوان کرد: به لطف الهی و بصیرت و آگاهی مردم جبهه دشمن شکست خورد و مردم فهمیدند که توطئه‌های امپراطوری‌های دروغین تمام نشدنی است و باید باید نسبت به این اقدامات آگاهی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: دشمن با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان مملکت سعی دارند در آنها یاس و نا امیدی ایجاد کند تا بتواند جامعه فعال و پویا را به یک جامعه افسرده و مریض تبدیل نماید.

وی گفت: دشمنان در زمینه‌های مختلف سعی در ایجاد هرج و مرج در جامعه را داشتند که خوشبختانه مردم همیشه در صحنه مانع تحقق اهداف آن‌ها در عرصه‌های مختلف شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم  ابراز کرد: توطئه و فریب دو رکن اساسی رشد امپراطوری‌های دروغین است که برای غلبه بر این اهداف باید سطح آگاهی و سواد رسانه در جامعه مخصوصا نسل‌های جدید انقلاب تقویت و ساماندهی شود.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس که کل جهان بر علیه ایران بود توانست سر افرازانه قد علم کند و به دشمنان بفهماند که حرکتی که خود جوش و مردمی باشد پیروز خواهد بود.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن استراتژی درست در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است و این نشان دهنده علاقه و ارادت مردم به این نظام مقدس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ابراز کرد: دشمن برای ایجاد هرج و مرج در جامعه دست به دامن رسانه می‌شود چرا که برش و کاربرد ایجاد عملیات روانی در رسانه‌ها به مراتب بالاتر از آیتم‌های دیگر است.

حجت الاسلام اکبری افزود: امپراطوری‌های دروغین با صرف هزینه‌های بسیار در این زمینه سعی داشت افکار مردم را نسبت به واقعیات تغییر دهد و آن‌ها را با خود همسو کنند.

وی ابراز کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مسئله شهید و ایثارگری کهنه شدنی نیست و این رسالت جزو موتور حرکت جامعه است بنابراین باید جایگاه ایثار و شهادت در جامعه برای جوانان بیان شود نباید از ایثار و شهادت غفلت گردد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم عنوان کرد: گسترش فرهنگ شهادت در جامعه باعث آشنا شدن نسل‌های جدید انقلاب با شهدا می‌شود و ارتباط با شهدا یعنی راه ایثار و از خود گذشتی را به درستی آموختن و به آن عمل کردن است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر