logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۳۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
میزگرد؛

آمریکا امپراطوری دروغ در جهان است

آمریکا-امپراطوری-دروغ-در-جهان-است
طرح نقشه‎های جدید در جهت دست درازی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و آمریکا امپراطوری دروغ در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» "امپراتوری دروغ "در واقع جریان سازی بر علیه واقعیات است که اگر این واقعیات برملا شود برخی کشورهای بی اعتبار از ارزش خواهند افتاد و جایگاهی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید

از این رو امپراطوری‌های دروغین سعی در ایجاد تفرقه در جامعه دارند و با کم رنگ جلو دادن واقعیت سعی در ایجاد هرج و مرج در جامعه را دارند.

آنها با رخنه در ذهن و افکار مخاطبین نگرش آنها را نسبت به محیط پیرامون تغییر داده تا به نیت شوم خود که همان گسترش یاس و نا امیدی در جامعه است پرداخته شود امپراطوری دروغ با تفرقه و هرج و مرج  بار‌ها خود را در بزنگاه‌ها نشان داده است.

توانمندی سازی جوانان عامل بازدارنده در برابر امپراطوری‌های دروغین است

عباس قنبری با بیان اینکه عمده ترین بخش انتقال اخبار را رسانه‌ها بر عهده دارند اذعان کرد: به هیچ وجه نمی توان از تأثیرات شگرف رسانه بر جهت دادن به اخبار و وقایع موجود چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه شاید مقایسه قدرت تأثیر رسانه با بمب اتم قدری اغراق آمیز باشد تصریح کرد: باید پذیرفت که «وسایل ارتباط جمعی، ابزاری اجتماعی و فرهنگی به معنای عالی آن هستند.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان زنجان با بیان اینکه  امروز رسانه‌ها را می‌توان به رسانه سرد و گرم تقسیم کرد گفت: به نظر می‌رسد یک تفاوت عمده میان رسانه‌های گرم مثل رادیو، ماهواره و رسانه سردی چون تلفن وجود دارد.

قنبری با اشاره به اینکه  اگر رسانه‌ای بتواند یکی از حواس انسانی را امتداد بخشد و حساسیت بالایی ایجاد کند، رسانه گرم خوانده می‌شود ابراز کرد: از تأثیرات رسانه‌های سرد نیز نباید غافل بود به طور کلی آنچه مهم است این است که رسانه‌ها توانسته‌اند خود را به زندگی ما تحمیل کنند و حضور آن‌ها را در تمام زوایای زندگی به هیچ عنوان نمی‌توان انکار نمود.

وی با بیان اینکه شکل‌های مختلف رسانه‌ها را به خوبی می‌شناسیم از کتاب و روزنامه گرفته تا رادیو و تلویزیون، ماهواره، اینترنت  همه جزو دنیای رسانه‌ای قرار دارند تصریح کرد: در جریانات اخیر که در کشور به وقوع پیوسته بود آمریکا و اسرائیل با مکر، حیله و پرداختن به اخبار کذب سعی داشتند مردم را به خیابان‌ها بکشند و این طور روایت کنند که علت تجمع مردم در خیابان‌ها اعتراض آن‌ها به اوضاع مملکت است.

 

 

هوشیاری مردم پروژه‌های امپراطوری دروغگو را در هم پیچید

امجد باقری با بیان اینکه هوشیاری مردم همیشه در صحنه پروژهای امپراطوران دروغگو را در هم پیچیده است و آن‌ها را نابود کردند اظهار کرد:  جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب که در سال ۱۳۵۷ به وقوع پیوست سعی داشت انقلاب نو پا را از پای در آورد کشور ایران از همان ابتدا دشمنان زیادی به خود دیده است و این دشمنان در صدد بودند تا مانع رشد این انقلاب نو پا شوند.

وی با بیان اینکه در ادامه، جنگ هشت سال دفاع مقدس در ایران بود که باعث می‌شود امپراطوری‌های دروغین پشت صدام و بعثی‌ها بایستند و از آن‌ها حمایت کنند ابراز کرد: دشمنان با شروع جنگ سعی داشتند ظرف مدت کمی کشور ایران را به تصاحب در آورند.

مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند آرامش و آسایش را از مردم ایران صلب و جمهوری اسلامی نو پا را ساقط کنند و با لطف خدا و جوانان غیور ایران زمین و با رهبری و رهنمودهای امام خمینی راحل پیروز میدان شدند گفت: دشمنان زمانی که هوشیاری و اقتدار ملت ایران را به چشم دیدند دانستند که ایران شکست ناپذیر است و امپراطوران دروغین هرگز نخواهد توانست نسبت به جمهوری اسلامی دسیسه کند چرا که هر بار دسیسه‌ای از جانب دشمن صورت گرفته شده است با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سطح اطلاعات و دانش مردم افزایش یافته و دیگر حنای دشمنان برای ملت غیور و شهید پرور انقلاب اسلامی رنگی ندارد.

باقری با بیان اینکه کینه وزی و‌ دسیسه‎های مکرر دشمنان انقلاب و استکبار جهانی در طی سنوات گذشته که بارها شاهد دروغ پردازی‎های رسانه‎های وابسته به اتاق فکر دشمنان بوده‎ایم که به قصد اختلاف افکنی و در راستای پیاده سازی برنامه‎های استکباری و توطئه گرانه‎ی خویش، اقدام به نشر اکاذیب علیه نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی دارند تصریح کرد: دشمنان نظام با مهره چینی ، قصد بر هم زدن نظم خاورمیانه و تسلط هر چه بیشتر به منطقه را داشته و تنها با یک سخنرانی، خطبه‎ی روشنگرانه‎ی ایشان، تمامی برنامه و دسیسه‎های ناتمام دشمن نقش بر آب شده و خواب‎های طلایی دشمنان به آشفتگی تبدیل می‎شود.

 

 

آمریکا امپراطوری دروغ در جهان است

سید قاسم موسوی  با بیان اینکه هیچ تحلیل گر منصفی را در سطح جهان نخواهید یافت که ادعا کند در میان حاکمان امروز جهان، حاکمی را می شناسد که شجاع تر، با تدبیرتر، خلاق تر و هوشمندتر از رهبری ایران بر ملتی حکومت کرده باشد اظهار کرد: امروزه تبیین دیدگاه‌های رهبری در جهت آگاهی مردم و نسل جوان و خنثی سازی توطئه‌های جدید دشمن بسیار مهم و مؤثر خواهد بود و لذا ملت شریف ایران و مسئولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش معظم له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود نمایند.

وی با بیان اینکه  کدام ملتی می‎تواند چونان ملت لایق ایران، رهبری را به دنیای بشریت عرضه نماید که از حیث ساده زیستی و پرهیز از زخارف دنیوی، در دنیای امروز به انگشت اشاره در آید؟ گفت: مقوله مقاومت اسلامی به عنوان یکی از شاخصه‌های و ارکان انقلاب اسلامی موضوع محور مقاومت در نگاه نافذ مقام معظم رهبری جایگاه ویژه‎ای دارد.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان با بیان اینکه تجارب علمی و ارزشمند مقام معظم رهبری در بین رهبران جهان ویژه و خارق العاده است اذعان کرد: حضور در میدا‌‌ن‌های جنگ، فرماندهی ستاد جنگ‎های نامنظم، نمایندگی امام در شورای عالی دفاع، معاونت وزیر دفاع و در نهایت فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور به همراه حضور عملیاتی در صحنه جنگ هشت ساله، توانسته برای رهبر مقتدر ایران تجربه قابل ملاحظه‌ای را در حوزه نظامی و دانش استراتژیک فراهم آورد، به گونه‌ای که کمتر کسی در درایت ایشان در امر رهبری نظامی، که یکی از اصلی‌ترین وجوه رهبری کشور، انقلاب و فرماندهی کل قوا است، تردید داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر