logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا خبر داد:

ایجاد پل روگذر در چهارراه شهید طارمی زنجان

ایجاد-پل-روگذر-در-چهارراه-شهید-طارمی-زنجان-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با تغییرات ایجاد شده در پروژه بزرگ شهیدان کریمی، برای دسترسی بهتر ساکنان منطقه، در چهارراه شهید طارمی یک پل روگذر همانند پل ولی‌عصر ایجاد می‌شود.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: پروژه شهیدان کریمی پروژه بزرگی است و به همان نسبت دارای مشکلات فنی نیز هست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پروژه اکنون به پیشرفت ۱۰ درصدی رسیده است، افزود: اما روند پیشرفت به همان سرعتی که قبلا فکر می‌کردیم نیست و کند شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه با توجه به جدیتی که پیمانکار دارد پروژه در حال پیشروی است، گفت: در دو قسمت پروژه مشکلاتی ایجاد شد و وقفه را طولانی‌تر کرد. بخش اول رمپ روگذر مقابل سپاه استان بود که نمونه‌گیری‌ها باید انجام می‌گرفت تا استحکام ستون‌ها سنجیده شود البته این اقدام انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم مشکل در این پروژه، از سمت آرامستان در تقاطع شهید طارمی بود، گفت: با تغییراتی که در پروژه به وجود آمد مقرر شد تا در چهارراه شهید طارمی یک روگذر همانند پل ولی‌عصر ایجاد شود.

ناصحی‌مقدم بیان کرد: این تغییر برای دسترسی راحت‌تر به شهرک و ساکنان منطقه در منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه قسمت اعظم مشکلات در پروژه شهدان کریمی برطرف شده است، گفت: امیدواریم در بازه زمانی تعیین شده پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر