logo
امروز : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۱۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیشرفت فعلی پروژه شهیدان کریمی مورد رضایت نیست

پیشرفت-فعلی-پروژه-شهیدان-کریمی-مورد-رضایت-نیست
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پروژه شهیدا کریمی در حال حاضر آغاز شده است اما رضایت چندان از پیشرفت پروژه در فاصله آغاز تاکنون را نداریم و از قرارگاه خاتم‌الانبیا که اجرا کننده پروژه است درخواست سرعت به کار‌ها را کرده‌ایم.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در بحث جا‌نمایی پروژه شهیدان کریمی برخی مسائل و اختلافاتی به وجود آمد، اما در حال حاضر کارگاه اداری در یک نقطه و کارگاه پیمانی در ضلع جنوبی آرامستان در داخل کارگاه سازمان عمران مستقر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پروژه در حال حاضر استارت خورده است اما رضایت چندان از پیشرفت پروژه در فاصله آغاز تاکنون را نداریم و از قرارگاه خاتم‌الانبیا که اجرا کننده پروژه است درخواست سرعت به کار‌ها را کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جانمایی پروژه در ابتدا به مشکل خورد، مطالعات عملیاتی با تاخیر انجام شد اما درخواست شده تا روند کار سرعت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا طبق قولی که به همشهریان دادیم این پروژه را تکمیل و دو ساله به افتتاح برسانیم گفت: بخشی از تاخیر به دلیل اتفاقات ناخواسته رخ داد اما از شهرداری درخواست کرده‌ایم تا این تاخیر را جبران کند چرا که این پروژه برای شهر و شهروندان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه باید همزمان به فکر تامین اعتبار پروژه نیز باشیم گفت: هزینه اجرایی این پروژه سنگین است.

وی با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه، تصریح کرد: اجرای این پروژه موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : عزیز نصیری ] [ ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ]
با تشکر از مسئولین که به فکر غرب شهر افتادن.تا که عدالت عمرانی رعایت شود. اما سوالی دارم از حضرات. چرا این همه زمین های رهاشده در این منطقه هست. زمین های شهرداری و..رز شش و.. سوال دیگر. راستی چرا . چند خیابان در این منطقه کشیده نشده رز ۶ بالای مدرسه جلوی درمانگاه. چند خیابان در یاسمن .سنبل .اطلس. نیلوفر. واقعا جای تاسف دارد. چرا توجه نمی کنند. سوال آخر چرا کانال های منطقه را پوشش وتکمیل نمی کنید.
[ نام : اسماعیل ] [ ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ]
چون غرب شهر است برا کسی مهم نیست دیگه.گلشهر و دیگر جاها بود الان نصف کار پیش رفته بود. امکانات وفضای سبز وکوچه ها و جداول کوچه های شهرک های کوی فرهنگ و الهیه را با شهرک هایی با همان قدمت مقایسه کنید میفهمید که در دید مسیولین این بخش انگار جزیی از شهر نیست
فرم ارسال نظر