logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

دروغ و تزویر ابزاری برای امپراطوری دروغین است

دروغ-و-تزویر-ابزاری-برای-امپراطوری-دروغین-است
امام جمعه طارم با بیان اینکه در هر زمانی بنا به اولویت‌های جامعه و نظام، بسیج همیشه پیشتاز میدان بوده است گفت: دروغ و تزویر ابزاری برای امپراطوری دروغین است.

حجت الاسلام منصوری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقام معظم رهبری مطلبی فرمودند اگر درباره بحث جهاد تبیین واقعیات گفته نشود و این امور  در جامعه انجام نشود دشمنان مسائل و مطالبی که حقیقت ندارد را به راحتی به خورد مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان خواهد داد گفت: دشمن برای پیشبرد اهداف خود پیش قدم خواهد شد تا با گسترش نا واقعیت‌ها در جامعه  امور را در دست گیرد و نا آرامی‌ها را پر رنگ جلوه دهد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ بحث جهاد تبیین یک فریضه قطعی،  فوری و عینی میدانند و در واقع جهاد تبیین  یک فتوا است که عمل به آن واجب است و بر همگان واجب است که جهاد تبیین را انجام دهیم.

امام جمعه طارم عنوان کرد: امروزه به لطف خداوند شاهد قدرت ایران قوی در دنیا هستیم و ایران امروز ایران سال ۵۷ نیست و باید در نظر داشت که آمریکا و اسرائیل امروز نیز آمریکای چند سال قبل نیست ولی امروزه امپراطوری‌های دروغین ضعیف و ناتوان هستند.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: کشورمان در روزهای سخت  زیر بار تهدیدها،  تحریم و فشار  بیگانگان سر خم نکرد و  به لطف خدا با تمام توان در برابر تهدیدها و تحریم‌ها پیروز در میدان ظاهر شد و به کشورهای غربی و امپراطوری‌های دروغین فهماند که در برابر تحریم‌ها و ناملایمات از جانب دشمنان پیروز خواهد شد.

وی عنوان کرد: ملت ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد که نتیجه مقاومت و ایستادگی پیروزی است.

امام جمعه طارم تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ تا می‌توانید در برابر دشمن مقاومت و  ایستادگی کنید و اگر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انجام شود دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد بود.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: امپراطوری‌های دروغین زمانی که پی به مقاومت یک کشور ببرند شروع به ضربه زدن به بدنه جامعه می‌کنند آن هم به صورت پیشرفته و حرفه‌ای با نشر  یک سری اکاذیب نادرست در جامعه سعی در ایجاد محیطی نا آرام دارند تا از این محیط به نفع خود استفاده کنند و ملت ما باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: هدف دشمن با نفوذ در افکار جوانان و نوجوانان  در جامعه گسترش یاس و ناامیدی است باید به این نکات در جامعه توجه داشت و نسل‌های جدید انقلاب را نسبت به این امور آگاه کرد.

وی گفت: یک ملت  زمانی در عرصه‌های مختلف پیروز میدان است که خواسته‌های امپراطوری‌های دروغین را نادیده بگیرد و لازمه آن داشتن آگاهی و اطلاعات لازم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر