logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تا انتخابات همراه با خبرنگاران_۳؛

مردم در انتخابات به خاطر خود نظام پای کار خواهند آمد

مردم-در-انتخابات-به-خاطر-خود-نظام-پای-کار-خواهند-آمد
مدیر مسئول پایگاه خبری زنجان‌پرس با اشاره به اینکه برای انتخابات پیشرو تعداد بالایی از داوطلبان از استان از طیف‌های مختلف شرکت کردند و استقبال بالا بود، گفت: مردم در انتخابات قطعه حضور پر شور خواهند داشت اما حضور به دلیل اقدامات نمایندگان نیست.

زهرا رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته نمایندگان استان زنجان اقداماتی در سطح ملی انجام داده‌اند اما به نظر بنده و عموم مردمی که به واسطه کار خبر با آن‌ها در ارتباط هستیم، نمایندگان کار شاخصی در خصوص استان نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه گاها برخی اقدامات نمایندگان چندان رسانه‌ای نشده است و همین موثر بر عدم رای دهی دوباره به نمایندگان فعلی خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: من نیز یکی از مردم این دیدگاه را دارم که نمایندگان فعلی عملکردی نداشته‌اند که بخواهیم دوباره انتخابشان کنیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری زنجان‌پرس گفت: طبق تجربیات سال‌های قبل در حوزه انتخابیه زنجان احتمال اینکه نمایندگان فعلی دوباره انتخاب مردم باشند، کم است هر چند این یک احتمال است.

وی تاکید کرد: البته قطعا مردم در انتخابات پیشرو نیز حضور پرشور و پر رنگی خواهند داشت اما این حضور به دلیل اقدامات نمایندگان نیست، بلکه مثل همیشه به خاطر خود نظام پای کار خواهند آمد.

رسولی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان همواره پای کار هستند و در دوره‌ها قبلی نیز دیده‌ایم که مشارکت حداقل ۵۰ درصدی را داشته‌اند؛ گفت: شور و هیجانی که در خصوص انتخابات در استان وجود دارد نوید حضور حداکثری را می‌دهد.   

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات پیشرو نیز تعداد بالایی از داوطلبان از استان از طیف‌های مختلف شرکت کردند و استقبال بالا بود، تصریح کرد: به نظر بنده احتمال ائتلاف بالا است و این امکان وجود دارد که برخی‌ها با یک لیست وارد عرصه انتخابات شوند و در نهایت همگی به نفع یک شخص کنار بکشند.

خبرنگار استان زنجان در بخشی دیگر با بیان اینکه رسانه می‌تواند به عنوان یک عاملی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش داشته باشد، گفت: رسانه‌های استان در این زمینه چندان ورود نمی‌کنند البته باید این نکته را یادآور شد که رسانه‌ها دو قسم هستند نخست اینکه برخی از آن‌ها کاملا منفعل بوده و از یک کاندید خاص حمایت می‌کند و در نهایت پس از برگزیده شدن کاندید مورد نظر استفاده خود را خواهند برد.

مدیر مسئول پایگاه خبری زنجان‌پرس ادامه داد: برخی رسانه‌ها نیز عمومی بوده و آنطور که باید پای کار نمی‌آیند چرا که آزادی بیان ندارند و نمی‌توانند نواقص را بیان کنند.

رسولی با اشاره به اینکه صرفا اقدامات صوری در رسانه‌ها برای رفع تکلیف در خصوص انتخابات انجام می‌شود گفت: نقش رسانه‌ها در این عرصه شاید صفر نباشد اما مثبت هم نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر