logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۳۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی افزایش وزش باد در سطح استان زنجان

پیش‌بینی-افزایش-وزش-باد-در-سطح-استان-زنجان
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و مخصوصا روز دوشنبه طی ساعات بعد از ظهر سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند گفت: روستای خیر آباد به عنوان سردترین منطقه در استان زنجان ثبت شد.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برای امروز هوا تا پیش از ظهر صاف و بعد از ظهر با افزایش ابر همراه بود گفت: طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه افزایش ابر، ناپایداری همراه با بارش پراکنده بود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امروز و مخصوصا روز دوشنبه طی ساعات بعد از ظهر سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از نظر دمایی نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوا  افزایش نسبی بود.

قدیمی ابراز کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش و افت نسبی در هوای استان پیش‌بینی شده و طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی  6 درجه سردترین و گیلوان با 23 بیشترین دما را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی چهار و ۱۵ درجه، ابهر منفی یک و ۱۶، خرمدره یک و ۱۵ درجه، آببر ۹ و ۲۱ درجه، سلطانیه منفی چهار و ۱۴ درجه، قیدار صفر و ۱۲ درجه و ماهنشان یک و ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر