logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۳۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل صندوق ذخیره‌ بسبجیان کشور:

اعزام اولین کاروان رایگان اعضاء صندوق ذخیره‌ بسیجیان مشهد از استان زنجان

اعزام-اولین-کاروان-رایگان-اعضاء-صندوق-ذخیره‌-بسیجیان-مشهد-از-استان-زنجان
مدیرعامل صندوق ذخیره‌ بسیجیان کشور گفت: استان زنجان اولین استانی است که توانسته اعضای صندوق خود را به صورت صدرصد رایگان به مشهد مقدس اعزام کند.

محمدکریم شکوهی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: صندوق ذخیره‌ بسیجیان یکی از مؤسسات حمایتی است که برای ارائه خدمات رفاهی به بسیجیان عزیز ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر اساس جمعیت هدفی که وجود دارد، اعضا جذب صندوق می‌شوند و از مزایا و خدمات این صندوق برخوردار شوند، این صندوق خدماتی از قبیل بیمه تکمیلی که یکی از زیربنایی‌ترین و اساسی‌ترین خدمات صندوق است و در زمینه خدمات درمانی، خدمات شایسته و کمک شایانی به بسیجیان ارائه دهد.

شکوهی‌نیا با توجه به اینکه بیمه یکی از ضروریات هر خانواده است، گفت: با توجه به هزینه‌هایی که به خانواده‌ها در این زمینه وارد می‌شود، صندوق ذخیره‌ای می‌تواند کمک خوبی برای خانواده‌ها باشد.

مدیرعامل صندوق ذخیره‌ بسیجیان کشور گفت: الحمدالله اعضای این صندوق در حال افزایش است و خدمات بسیار خوبی به اعضا ارائه می‌شود و یارانه خوبی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات معیشتی بر اساس جمعیتی که در استان زنجان وجود دارد، اعتبار خوبی جذب و به حساب افراد متقاضی واریز شده است.

این مسئول بیان داشت: از سال ۱۳۹۶ پرداخت تسهیلات معیشتی در حال انجام است و با افزایش ۳۶۰ درصدی منابع نسبت به سال گذشته، به یمن هفته بسیج وام‌های اشتغال صندوق استان زنجان نیز به بانک‌های عامل ارسال شده و استان زنجان نیز بر اساس آماری که معرفی کرده بود، در مرحله تشکیل پرونده، بررسی طرح‌ها و واگذاری وام‌ها هستند.

شکوهی‌نیا افزود: سفرهای زیارتی از خدماتی است که این صندوق به اعضا می‌دهد و الحمدالله با همت مسئولین استان زنجان برای اولین بار این اتفاق افتاد و ما نیز میزبان این عزیزان بودیم، این خدمت به صورت صددرصد رایگان با عنایت سپاه استان صورت گرفت و استان زنجان نیز یک کاروان ۱۸۲ نفری اعضای فعال را بر اساس سهمیه‌ای که داده شده به مشهد مقدس اعزام کرده و توفیق شد در خدمت این عزیزان باشیم، که بسیار از کیفیت این سفر راضی بودند.

وی با بیان اینکه در سفرهای زیارتی سفر عتبات عالیات نیز برنامه‌ریزی شده است، گفت: انشاالله این کاروان‌ها به صورت وام قرض‌الحسنه انجام خواهد شد که به استان‌ها سهمیه داده می‌شود و استان زنجان نیز در این طرح خواهد بود.

 مدیرعامل صندوق ذخیره‌ بسیجیان کشور اظهار داشت: صندوق ذخیره‌ای بسیجیان ظرفیتی است که می‌تواند بخشی از مشکلات بسیجیان را که عضو این صندوق هستند را تا حدی حل کند و ما نیز در تلاش هستیم این خدمات را افزایش دهیم.

شکوهی‌نیا گفت: به مناسبت هفته بسیج به مدت ۷ روز از ۲۹ آبان تا ۵ آذر بیمه تکمیلی به صورت ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد و برای سال ۱۴۰۳ خدمات ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیانی که عضو این صندوق می‌شوند باید حق عضویت را در صندوق واریز کنند که حداقل عددی که پیش‌بینی شده امسال ۴۲۰ هزار تومان برای یک سال پرداخت می‌شود و این حق عضویت طی دوره ۵ ساله صورت می‌گیرد و اگر فردی بعد از این دوره منصرف شود حق عضویت به عضو برگردانده و سود این دوره بر اساس عملکرد صندوق پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت دیگر نفرات برتر مسابقات علمی، ورزشی، قرآنی که در سطح کشور و بین‌المللی مقام آورند و نفرات برتر کنکور و خانواده‌های آنها مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : رقیه اقایاری ] [ ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ]
رفتن به مشهد
[ نام : موسی مرادی ] [ ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ]
باسلام.احتذاما بدینوسیله ب استحظار میرساند که اینجانب یکی از مستمری بگیران این نهاد هستم بمدت ۴سال حق عضویت پرداخته ام بجز امسال.من چهار سر عائله می‌باشم که با ۵م مستمری .که قبلاً ۵/4بود که نمیدانم به چه دلیلی ۴۰۰ تومان آن را بعداز پرداخت ۲ماه کم کرده‌اند که علت آن را نمیدانم .اصل سوال اینست که من مریض دارم .ونمیتوانم حق بیمه را حتی ۵۰درصد آن را پرداخت کرده تا بتوانم از آن بیمه برای فرزند مریض خود استفاده کنم..اگر راه دیگری از قبیل بیمه اقساطی اگر باشد.ما نیز بتوانیم از مزایای آن استفاده کنیم.من ۵سال هست عضو صندوق هستم تاکنون ریالی تسهیلات نگرفته ام.لا اقل تدبیری بیندیشید تا یک تسهیلات بنا بدهید تا بتوانیم حق عضویت وحق بیمه را پرداخت کنیم.ممنون ومتشکرم.رزمنده معسر
[ نام : مهنازبهرامی پور ] [ ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ]
باسلام وخسته نباشید من یکی ازاعضای گروه که مشهد مقدس مشرف شدیم هستم خواستم ازتمام مسئولان بزرگوارتشکرکرده باشم اجرتون با امام حسین
فرم ارسال نظر