logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

۷۰ هزار طرح اشتغالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار می‌گیرد

۷۰-هزار-طرح-اشتغالزایی-مورد-حمایت-صندوق-کارآفرینی-امید-قرار-می‌گیرد
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرد، گفت: در سال جاری صندوق کارآفرینی امید برنامه‌ریزی کرده است معادل ۲ سال گذشته، یعنی ‌۷۰ هزار طرح را در سراسر کشور حمایت کند.

نعمت‌الله رضایی امروز در حاشیه کارگروه اشتغال استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی "موج رسا" اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم موفق شده به بیش از ۷۰ هزار طرح در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرد، گفت: در سال جاری صندوق کارآفرینی امید برنامه‌ریزی کرده است تا معادل ۲ سال گذشته، ‌یعنی ۷۰ هزار طرح را در سراسر کشور مورد حمایت قرار دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با ابراز امیدواری از اینکه با اجرای این طرح‌ها، فعالیت‌های بسیار مناسب، خرد، کوچک و متوسط در سطح کشور استان رونق بیشتری پیدا کند، گفت: خوشبختانه استان زنجان طبق شاخص‌های موجود وضعیت بسیار مناسبی دارد و بر اساس آمارهای رسمی موجود نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش و نرخ مشارکت اقتصادی رو به افزایش است. 

وی با اشاره به اینکه در خصوص استان زنجان نرخ مشارکت یک رکورد زده و به بیش از ۵۱ درصد رسیده است، افزود: همچنین نرخ بیکاری نیز در حد طبیعی است.

رضایی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی موجود بیش از هزار و ۷۰۰ طرح را در این استان مورد حمایت قرار دهد، گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها با زمینه اشتغال بیش از ۳ هزار نفر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه با منابع مشارکتی موجود در استان این عدد قابل افزایش به ۵ هزار نفر خواهد بود، گفت: با هماهنگی‌هایی انجان گرفته، امیدواریم طرح‌های حمایتی در استان زنجان به ۲ هزار و ۵۰۰ طرح افزایش یابد، و برنامه اشتعال نیز افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در شش ماهه اول تاکنون بیش از ۸۰۰ طرح به میزان یک هزارو ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر