logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نشست تبیینی به مناسبت روزقشربسیج طلاب و روحانیون در استان زنجان برگزار می‌شود

نشست-تبیینی-به-مناسبت-روزقشربسیج-طلاب-و-روحانیون-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه حضور بسیجیان طلبه در دوران هشت سال دفاع مقدس جزو افتخارات در این عرصه است گفت: نشست تبیینی به مناسبت روزقشربسیج طلاب وروحانیون در استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در کشور که در سال  1367 این اقدام توسط امام راحل انجام گرفت گفت: برای سالروز تشکیل بسیج طلاب دو برنامه مهم در دستور کار است یک مربوط به برنامه کشوری است که همزمان در روز پنج شنبه 2 آذرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: همانطور که بنا به فرمایش رهبر انقلاب؛ هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است گفت: به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان عنوان کرد: دیگری برنامه‌های بسیج طلاب در مراکز استانی است که همزمان با تجمع 4هزار و 500 نفردانشجو و طلبه در حرم حضرت امام راحل با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیری ابراز کرد: برای مراکز استان‌ها نیز برنامه‌های ویژه برای نشست تبیینی به مناسبت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون با همکاری بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای روز پنج شنبه 2 آذرماه نشست تبیینی به مناسبت روزقشربسیج طلاب وروحانیون ساعت 8:30 در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور زنجان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان افزود: سخنرانان این جلسه دکتر مسعود اسداللهی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا و مشاور سیاسی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی  است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر