logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نشست سراسری جبهه فرهنگی با حضور اساتید دانشگاه‌های زنجان برگزار شد+فیلم

نشست-سراسری-جبهه-فرهنگی-با-حضور-اساتید-دانشگاه‌های-زنجان-برگزار-شد+فیلم
جانشین بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه به منظور مشارکت اساتید در موضوعات مختلف در جامعه این نشست بر پا شد گفت: این نشست با حضور اساتید دانشگاه‌های زنجان برگزار شد.

یوسف اسمعیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه نشسته سراسری جبهه فرهنگی با حضور اساتید و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه‌ها در سراسر کشور از جمله در استان زنجان برگزار شد گفت: فلسفه تشکیل جبهه علمی فرهنگی استفاده از ظرفیت اساتید برای حل مشکلات و مسائل مطرح در کشور است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها از ظرفیت علمی و توانمندی‌های علمی خود در شناسایی و ارائه راه حل‌های مناسب استفاده می‌کنند.
جانشین بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: برای برگزاری این نشست سه نقطه از استان زنجان در نظر گرفته شده است که عبارتند از: کانون یک دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی که اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در این نشست حضور داشتند نقطه شماره دو این نشست دانشگاه آزاد ابهر بوده که اساتید مربوطه در دانشگاه‌های ابهر و خرمدره تجمع دارند و مرکز سوم دانشگاه پیام نور خدابنده است که به صورت مشترک با دانشگاه آزاد خدابنده این برنامه را پوشش دادند.
اسمعیل پور افزود: در طول سال این جبهه‌ها در شهرستان‌های مختلف راه اندازی می‌شود و اساتید مختلف بر موضوعاتی که تخصص و تجربه کافی دارند راه حل‌های مناسب ارائه می‌دهند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر