logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

دشمنان با روایت دروغ جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند

دشمنان-با-روایت-دروغ-جای-ظالم-و-مظلوم-را-عوض-می‌کنند
فرمانده سپاه خدابنده گفت: اگر رسانه‌ها حقایق را روایت نکنند دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نسیم اشراق مجید لطیفی به جنگ ترکیبی آمریکایی و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عامل در خنثی‌شدن این جنگ ترکیبی، بصیرتی بود که مردم داشتند، اهداف و نقشه‌ی دشمن را خواندند و رهبر انقلاب با بصیرتی که داشتند به‌عنوان دیده‌بان امین برای نظام اسلامی و افراد شاخص در نظام به مردم منتقل کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر رسانه ها حقایق را روایت نکنند دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند و به اهداف شوم خود می رسند و باید آنها را در رسیدن به امیال شومشان ناکام بگذاریم و در این عرصه هم شکست شان دهیم.

لطیفی ادامه داد: فضای مجازی هم در انتشار دروغهای دشمن و هم از طرف دیگر در روشن سازی افکار مردم نقش اول را داشت، بنابراین مسئولین و مردم باید حتما ضعف ها و قوت های فضای مجازی را احصا و اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده سپاه خدابنده خاطر نشان کرد: سواد رسانه، شبهات را از بین می‌برد و جامعه نیز باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشد و مردم باید قدرت تحلیل خودشان را بالا ببرند.

وی خاطر نشان کرد: یکی ازاهداف دشمن تلاش برای ناامیدی مردم است و دشمن چه درفضای مجازی و چه درفضای فیزیکی باسیاه نمایی، دروغ پراکنی و فتنه انگیزی می‌خواهد ناامیدی را درجامعه ایجادکند.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اهمیت شناسایی و رصد اهداف دشمن در جهاد تبیین تاکید کرد: باید برای گسترش نشاط در جامعه تلاش کنیم و تحریف‌های دشمن را کنار بزنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر