logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سر دراز قصه انتخاب شهردار قیدار:

سریال تکراری انتخاب شهردار قیدار و بازی گل یا پوچ شورای شهر

سریال-تکراری-انتخاب-شهردار-قیدار-و-بازی-گل-یا-پوچ-شورای-شهر
سر دراز قصه انتخاب شهردار در قیدار؛ شهرداری که نیامده رفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،21 تیرماه سال‌جاری شهردار قیدار «سید مصطفی موسوی» با چهار رای موافق شورای شهر برکنار و پس از آن شهر توسط «مجتبی بیگلو»سرپرست اداره شد.

بیشتر بخوانید

سریال انتخاب شهردار در این شهر تکرار و پس از کش و قوس‌های فراوان «قاسمعلی افشاری» با اخذ سه رای موافق از شورای اسلامی از بین 10نامزد به عنوان شهردار قیدار انتخاب و سکان مدیریت شهری را بر عهده نگرفته بدلیل عدم تایید مصوبه در هیئت تطبیق به دلیل اعتراض یکی از اعضای شورا کنار نشست.

در اتفاقی عجیب اعضا دوباره گرد هم آمده و در نهایت سه رای به نفع مجتبی علی‌بیگلو و دو رای به قاسمعلی افشاری دادند و سرپرست به‌عنوان شهردار جدید قیدار انتخاب شد.

قصه نه بلکه غصه اینجا پایان نیافته و بازی ادامه دار شد و صفر علی اسلامی رئیس شورای شهر اعلام کرد اعضای شورا از امضای صورتجلسه امتناع کرده و سریال دوباره باید از اول شروع شود، این در حالی است که نائب رئیس شورای شهر عنوان می‌کند انتخابات با حضور همه اعضای شورا برگزار و نماینده فرماندار هم حضور داشته است و صورتجلسه نیز امضا شد و رئیس شورای اسلامی باید صورتجلسه را به هیئت تطبیق ارسال کند.

پایان داستان چه خواهد شد خدا می‌داند ولی اعضای شورای باید بدانند کرسی شورا برای خدمت به مردم است نه خالی کردن عقده ها بر سر مردم و نباید کاری بکنند که فریاد مردم قیدار در پشت میله های شهرداری بلند شود که چهارتا شورا می‌دهیم شهردار را پس می‌گیریم...

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر