logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۲۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار خبر داد:

شهردار قیدار تا چند روز آینده معرفی می‌شود

شهردار-قیدار-تا-چند-روز-آینده-معرفی-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: تا چند روز آینده، یک فرد توانا و با‌تجربه برای تصدی شهرداری قیدار انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» صفرعلی اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر قیدار در گفتگو با خبرنگار نسیم‌اشراق در مورد انتخاب تصدی شهرداری این شهر گفت: برکناری شهردار قبلی در فصلی اتفاق افتاد که مجال انتخاب برای شهردار را از ما گرفت چرا که دقیقا در زمان فصل کاری بود و اگر دنبال انتخاب شهردار می‌بودیم قطعا از برنامه‌های عمرانی برنامه‌ریزی شده عقب می‌افتادیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به سرپرست شهرداری این اعتماد را دادیم که تا سه ماه با پشتکار تمام پروژه‌ها را مدیریت کند تا از برنامه‌های تدوین شده عقب نیفتیم، بخاطر همین شورا تصمیم گرفت انتخاب شهردار را به تعویق بیندازد تا پروژه‌های عمرانی در فصل خودش به خوبی ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار در ادامه سخنان خود از زحمات  علی بیگلو که تصدی سرپرستی شهرداری را بر عهده دارد قدردانی کرد و افزود: سرپرست شهرداری قیدار با تمام توان تمام برنامه‌ها را طبق زمانبندی که شده پیش برد و شهرداری نسبت به اهداف تعریف شده تا به امروز به خوبی پیش رفته است.

وی ادامه داد: اعضای شورا در این مرحله تصمیم بر بومی گزینی شهرداری قیدار گرفته و چندین نفر جهت تصدی شهرداری قیدار اعم از بومی و غیر بومی اعلام آمادگی کرده‌اند و در چند روز آینده طبق روال، مراحل انتخاب شهردار ادامه خواهد یافت و از بین افراد معرفی شده یک فرد توانا و با‌تجربه برای تصدی شهرداری قیدار انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر