logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه در راستای رفع مشکل حقوقی ایثارگران در استان زنجان

انعقاد-تفاهم-نامه-در-راستای-رفع-مشکل-حقوقی-ایثارگران-در-استان-زنجان
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه به منظور  اجرای کلی سیاست‌های نظام در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کلان تفاهم‌نامه‌ای مورد امضا قرار گرفته است گفت: انعقاد تفاهم نامه در راستای رفع مشکل حقوقی ایثارگران در استان زنجان انجام شد.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» خبرنگار با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و نهادهای قضایی منعقد شدکه طبق آن تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با نهادهای قضایی، انتظامی و اجتماعی در راستای رفع مشکل حقوقی ایثارگران منعقد شد. 

بیشتر بخوانید
 برزگر ابراز کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار رو ۵۳۵ شهید والامقام استان و شهدای مظلوم غزه و همچنین تبریک ولادت حضرت زینب(س) به منظور  اجرای کلی سیاست‌های نظام در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کلان تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با قوه قضائیه انعقاد شده  است.
وی عنوان کرد: نمی‌توان در احکام صادره از سوی دستگاه‌های قضایی دخالت کرد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خصوص مشکلات حقوقی نیاز به معاضدت قضایی دارند. 
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد:  ایثارگران قبل از اینکه ایثارگر محسوب شوند شهروند هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم، اگر بتوانیم در خصوص رفع مشکل حقوقی برای این قشر راهنمایی اندکی داشته باشیم، قطعا به این عزیزان کمک کردیم.
 
برزگر گفت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای حمایت از ایثارگران در حوزه قضایی و شهدای والامقام استان که بزرگترین سرمایه‌های استان به شمار می‌روند.
 وی عنوان کرد:  ملاقات با مسئولان قوه قضائیه، برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان قضایی، نظارت بر تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در ادارات از جمله درخواست‌های جامعه ایثارگری از نهادهای زیر نظر دستگاه‌ قضا است.
 سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود:  همچنین خواستار احصا و اعلام آخرین وضعیت ایثارگران در بند و زندانی استان به صورت هر ۶ ماه یکبار  شد که با داشتن آمار دقیق در این حوزه بنیاد شهید علاوه بر پیگیری مشکل حقوقی این عزیزان، در کنار خانواده آن‌ها نیز خواهد بود. 
برزگر ابراز کرد: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار و توفیق است و  همه دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک به ایثارگران و رفع مشکل این عزیزان در چارچوب قانون تلاش کنند تا شرمنده شهدا نشویم.
وی تاکید کرد: در بخشی از این جلسه مسئولان دستگاه‌های قضایی حاضر پیشنهادات خود را در جهت کمک به ایثارگران ارائه کردند.
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ابراز کرد:
در پایان جلسه نیز تفاهم‌نامه چند جانبه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با نهادهای قضایی انتظامی و اجتماعی به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر