logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۰۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل بنیاد شهید امور ایثارگان استان زنجان

برنامه‌های-سالگرد-ارتحال-امام-راحل-بنیاد-شهید-امور-ایثارگان-استان-زنجان
معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با قیام منحصر به فرد امام راحل پایه ریزی و بنیان گذاری شده است گفت: بنیاد شهید امور ایثارگران استان زنجان برای سالگرد ارتحال امام راحل برنامه‌های متعددی در نظر دارد.

محمد کاظم سلامت در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه ضمن تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگترین مرد تاریخ اسلام امام خمینی (ره) اظهار کرد: بنیاد شهید امور ایثارگران برای روزهای 14 و 15 خرداد در سر تا سر استان برنامه‌های ویژه در قالب تبلیغ ابعاد شخصیتی امام راحل دارد.

وی افزود: برنامه‌هایی با هماهنگی ستاد برای سالروز ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است که می‌توان به تبلیغات محیطی در تابلوها، محیط اداره و فضای مجازی، همکاری و مشارکت با پایگاه بسیج 15 مسجد صاحب الزمان (عج) هت برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام (ره)، برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی (ره) با همکاری انجمن خوشنویسان زنجان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و توزیع پوستر و پرچم ویژه ایام ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله 15 خرداد در بین جامعه هدف اشاره داشت.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان عنوان کرد: در شهرستان ابهراستان زنجان برنامه‌های متعددی برای سالروز ارتحال امام راحل در نظر گرفته شده است از جمله مشارکت در برپایی ایستگاه صلواتی، بارگذاری محتوایی در قالب پوستر، اینفو گرافی و موشن گرافی با موضوع شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در فضای مجازی، اطلاع رسانی در خصوص شرکت در مسابقه از وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل و مشارکت و همکاری در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهر هیدج با سخنرانی آیت الله اسلامی امام جمعه محترم استان قزوین از جمله اقدامات است.

سلامت گفت: برای سالروز رحلت امام راحل در شهرستان طارم استان زنجان برنامه‌هایی مانند تبلیغات محیطی در تابلوها و بیلبوردها در اختیار بنیاد، همکاری و مشارکت با ستاد ارتحال شهرستان در جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان اببر و طراحی و بارگذاری وصیت نامه شهدا با عنوان امام شهدا در وصایای شهیدان به مدت 10 روز در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان ماهنشان استان زنجان برای سالروز ارتحال امام راحل برنامه‌هایی چون تبلیغات محیطی در تابلو و بیلبوردهای در اختیار بنیاد و همکاری و مشارکت با ستاد ارتحال شهرستان در جهت برگزاری مراسم سالگرد اتحال در مصلای شهرستان ماهنشان را در نظر دارد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان زنجان تاکید کرد: بنیاد شهید استان زنجان برای سالروز ارتحال امام راحل شهرستان خدابنده برنامه‌هایی مانند اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مرقد امام راحل و بدرقه کاروان‌ها و ارسال پوستر ارتحال به شبکه‌های اجتماعی از جمله اقدامات است.

سلامت گفت: برای شهرستان خرمدره استان زنجان سالروز ارتحال امام راحل از جمله اقدامات به عمل آمده، همکاری و مشارکت در کوهپیمایی جانبازان و برگزاری مراسم ارتحال در حسینیه‌های شهید و هماهنگی در اعزام پیام آوران ایثار به مجالس و محافل می‌باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر