logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۷۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

کوتاهی در جذب اعتبارات از هیچ مدیری پذیرفته نیست

کوتاهی-در-جذب-اعتبارات-از-هیچ-مدیری-پذیرفته-نیست
فرماندار ابهر گفت: با مدیرانی که در جذب اعتبارات برای شهرستان کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های جلسه امروز تقدیر از دستگاه‌هایی است که در انجام وظایف خود جدی بودند و اقدامات لازم را برای حل مشکلات را انجام دادند است، گفت: برخی از دستگاه‌ها نیز کم‌کاری کرده و از برنامه‌ها عقب هستند که این کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه موضوع عقب بودن دستگاه‌های اجرایی از بودجه سال ۱۴۰۱ در ارزیابی آخر سال مدیران لحاظ خواهد شد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات باید اهتمام‌ جدی داشته باشند.

ذوالقدر با تأکید بر اینکه برای احقاق حق مردم با دستگاه‌های کم‌کار برخورد می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه مدیران آنها در خدمت‌رسانی به مردم نباید از هیچ اقدامی دریغ کنند و هیچ بهانه‌ای برای اخلال در خدمت به مردم پذیرفته نیست‌.

فرماندار ابهر گفت: با توجه به همین موضوع در سایر تخصیص اعتبارات باید تلاش شود ابهر بالاترین تخصیص را داشته باشد.

این مسئول با توضیح اینکه طبق قول‌های داده شده جاده ابهر_قیدار جزو پروژه‌هایی است که در سفر ریاست جمهوری لحاظ شده است، ادامه داد: با توجه به حجم بالای تصادفات در این مسیر باید پیگیری شبانه‌‌روزی برای حل مشکلات این جاده وجود داشته باشد و کار به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر