logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۳۰۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات دو و میدانی استان زنجان:

هیات دو و میدانی زنجان با مشکل کمبود اعتبار مواجه است

هیات-دو-و-میدانی-زنجان-با-مشکل-کمبود-اعتبار-مواجه-است
رئیس هیات دو و میدانی استان زنجان با بیان اینکه هیات دو و میدانی زنجان با مشکل کمبود اعتبار مواجه است گفت: متاسفانه بخش‌های خصوصی نه تنها این هیات بلکه تمامی هیات‌های ورزشی با این مشکل مواجه هستند.

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از برگزاری مسابقات دو و میدانی خیابانی به منظور استعدادیابی در 11 و 12 آبان ماه در زنجان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت روز دانش آموز این مسابقات در دوره‌های اول دبیرستان و دوم دبیرستان با کمک آموزش و پرورش استان زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه از بین شرکت کنندگان نفرات برتر انتخاب شده و از طریق طرح استعدادیابی جذب این رشته ورزشی می‌شوند ادامه داد: ورزشکاران مطرح دو و میدانی استان از این مسابقات اسعدادیابی شده‌اند.

 رئیس دوومیدانی گفت: مشکلات موجود در هیات دوومیدانی فقط مشکل اعتبار است و متاسفانه بخش های خصوصی هم نه تنها هیات ما بلکه هیات های دیگر در استان هم همکاری نکرده و به ورزش هزینه نمی‌کنند.

رستمی گفت: اخیرا تیم نوجوانان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند اما متاسفانه از این ورزشکاران کسی حمایت نمی‌کند و این باعث می‌شود ورزشکاران از این رشته دور شوند.

وی در ادامه از نداشتن سالن ورزشی نامناسب خبر داد و گفت: استان زنجان یک سالن مناسب برای این که بخواهیم مسابقه‌ای برگزار کنیم ندارد و این امر باعث می‌شود ورزشکاران این رشته را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر