logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در زنجان

صدور-هشدار-هواشناسی-سطح-نارنجی-در-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از امروز سامانه بارشی در استان زنجان فعال می‌شود گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی در زنجان صادر شده است.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز سامانه بارشی با استان زنجان وارد می‌شود و ظهر امروز این سامانه در استان فعال خواهد شد اظهار کرد: بعد از ظهر امروز شدت بارش‌ها افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این بارش‌ها در برخی مناطق همراه با رعد و برق خواهد بود و در اتفاعات بارش‌ها به صورت برف پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به کاهش شدت بارش‌ از فردا در استان زنجان عنوان کرد: روز سه شنبه سامانه بارشی ضعیف خواهد بود بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سلطانی ابراز کرد: هشدار سطح نارنجی برای امروز از طرف هواشناسی استان اعلام شده و احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیرها و  وقوع کولاک و برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان خواهد شد.

وی تاکید کرد: هم استانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند و از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی اجتناب کنند و از حضور در ارتفاعات خودداری شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روز سه‌شنبه وزش بادهای شدید برای استان پیش‌بینی شده و از روز چهارشنبه شرایط دمایی در استان زنجان به حالت پایدار باز می‌گردد.

سلطانی ابراز کرد: دمای هوا نیز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه روند کاهشی دارد و برای برخی مناطق در استان دمای زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: پایان هفته شرایط یخبندان صبحگاهی نیز برای این دو روز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر